poslední lednový pátek

Je mnoho věcí, které si za peníze nekoupíte - lásku, zdraví, přátele nebo úsměv. Poslední ze seznamu je kouzlo, kterým dokážete vyplavit trochu endorfinů, dokážete člověka rozzářit a dokážete někomu spravit den. A nic Vás to nebude stát, ale když někoho rozesmějete, budete mít pocit, jako byste měli na účtě miliony. Tak jen do toho!

Zuzka Lochmanová je skvělý člověk, který mi už mnohokrát pomohl a dneska by se měla cítit jako milionář. A víte proč? Řeknu Vám to...


...Dnešní vstávání nebylo nijak příjemné, venku zamračeno a chladno a uvnitř teplo, tedy v posteli. Bylo to hrozné dilema - vylézt nebo zůstat v posteli? V tom se v hlavě ozvalo: "Hola, hola, práce volá." A tak jsem se odkopala a pravou nohou vstoupila do posledního lednového pátku. O patro výš mě přivítal čerstvě vymačkaný pomerančový džus. "Rodinně" jsme posnídali a postupně se rozutekli. Jako obvykle jsem šla pro poštu. Vždycky jen vyběhnu v bačkorách a domácím oblečení. Dneska mě na schodech za dveřmi pozdravila vlezlá zima. Nic příjemného. Tak jsem si popoběhla. Strčila klíč do zámku od schránky. Otočila jím. Otevřela jsem dveře a obálky byly uvnitř vyskládané od největší vespod po nejmenší na vrchu. A hádejte, pro koho byla ta nejmenší obálka? Ano, pro mě. Po několika týdnech jsem dostala psaní. Bylo takové malé, s kytičkama a písmenkama, bylo roztomilé a hlavně bylo pro mě...


...lhala bych, kdybych řekla, že mi ta holka nevykouzlila na tváři úsměv. A víte, co jí to stálo? Trochu námahy dát dohromady písmena tak, aby dávala smysl. A pak také poštovné, které, myslím, činí něco kolem dvaceti korun. Za co normálně utratíte dvacku? Vždyť za to si už dneska nekoupíte málem ani láhev vody... 

I mě se dneska podařilo udělat někomu radost a dovolím si říct, že i vytvořit úsměv na tváři. Tou šťastnou je Markétka Surovcová, moje milá ze zámku. Momentálně mi tam s Ájou hlídají místo. Abyste věděli, nyní už to můžu prozradit, středeční přání, které nešlo zalepit a kvůli kterému jsem si chtěla koupit izolepu a kvůli kterému a mé zamotané hlavě vlastně vznikla celá ta středeční story, tak to bylo pro ni k jejím krásným pondělním (30.1.) narozeninám. Tak, Marky, ještě veřejně: Všechno nejlepší! :-*

A teď už honem zpátky do pelíšku, vstříc sladkým snům a víkendovým dobrodružství! O tom ale až v neděli nebo v pondělí, takže prozatím přeji hezký víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!