anketa

Dneska bude příspěvek z trochu jiného soudku než obvykle. Inicioval mě k němu článek na ides.cz, kde se pánové ráčili vyjádřit k módě slečen, dam, paní, prostě opačného pohlaví. Nestačila jsem se divit, co z nich lezlo a občas mě doopravdy rozesmáli. Vím, že šlo o opravdu pracovní vzorek, na názoru deseti pánů se nedá stavět, ale podívejte, co si myslí...

foto: myyogaonline.com



Roman, 52: Mám rád ženy v kostýmku, všímám si ale třeba i toho, jestli mají čisté boty. A nelíbí se mi tepláky, vytahaná trika a to další, do čeho se ženy oblékají doma.
Víte, co mě nejvíce pobavilo? Představa, že budu koupelnu a záchod mýt v elegantní róbě, nebo já nevím, jak si to pán představuje. Od toho jsme doma, abychom byly v pohodlí, a tak máme i pohodlné oblečení. Jestli si Roman myslí, že je to super být celý den v sukni, košili a saku, tak ať si to laskavě vyzkouší :-D

O víc jak dvacet let mladší Viktor už to vidí z jiné strany...

Viktor, 30: Mě vlastně nejvíc nadchne, když je žena zcela bez oblečení.
No, panečku, to je názor. Chápu, že se pravděpodobně vztahu k ložnici a intimním hrátkám, ale rozhodně je originální.

Petr, 28: Mám rád holky, které mají vlastní styl a nebojí se barev.
Vzhledem k tomu, že Petr je stejné generace jako Viktor, můžeme vidět názorovou podobnost a vůbec.


No, takže, dámy,....choďte elegantně oblečené, s nějakým výrazným doplňkem, ideálně na podpatcích a buďte dámami i doma, protože ta záchodová štětka to fakt ocení! :-D

Přeji hezký den.

1 komentář:

  1. Tak to byl určitě jen výběr, ať si čtenář najde to, co hledá - prostě novinařina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!