Vánoční besídka

Tak jako u nás se konají vánoční besídky, tak já jsem se dneska zúčastnila vánoční akce zdejší školy pro rodiče a děti. Bylo to moc fajn. Děti nám zazpívaly několik koled. Nejprve nižší ročníky, pak vyšší a nakonec všichni dohromady. Poslední písničkou byla Bon sapin. K té jsme dokonce dostali texty, takže zpívala celá tělocvična. Poté následoval ohromný potlesk pro děti a úprch ven, kde byl slibovaný svařák a horký čaj.


Než se rodičové vrhli na teplé nápoje, museli s dětmi vybrat vánoční ozdoby, na které měly děti "bony". Já mezitím čekala venku. To byste nevěřili. Mezi těmi všemi emocemi (vzpomněla jsem si na úvod Lásky nebeské) mi bylo smutno. V tu chvíli, kdy jsem tam stála před školou, míjely mě děti, míjeli mě rodiče, nade mnou bylo hvězdné nebe, byla zima, ale uvnitř mi bylo smutno. Dokonce tak, že mi tekly slzy. Připadala jsem si pouze jako pozorovatel toho všeho a uvědomila jsem si, jak mi moc chybí domov, rodina a přátelé.

Možná to dělá ta vánoční atmosféra, ale těším se domů, takže doufám, že se těšíte také!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!