sváteční frmol

A je to tady! Ve čtvrtek večer jsem zamávala Gorgier a vydala se na dlouhou cestu domů. Naštěstí jsem měla dost věcí zařízených, takže vše bylo v pořádku. V Neuchatelu jsem měla sraz s Míšou. Ve vlaku směr Basilej jsme si každá dopřála dvě ovocná piva a jedno klasické přímo v Basileji. Pak už mě Miška naložila do vlaku, posadila na sedačku a mohla jsem vyrazit...


Můj spolusedící byl mladý kluk, který mě k mému překvapení pozdravil francouzsky. To byla naše první a také poslední společná slova. Cesta utíkala vcelku rychle, neb posílená trochou alkoholu jsem podlehla spánku velmi rychle. Budil mě akorát průvodčí a také přeležené části těla. V půl sedmé ráno jsme dorazili do Lipska a vlak se z poloviny vyprázdnil. Bylo to příjemné, mohla jsem dát své věci na sedačku vedle a konečně pustit notebook. Až do Čech mi pak dělal společnost film Sex and the city. V půl jedenácté v pátek ráno jsme se po několika týdnech opět sešli celá rodina!

Páteční den byl ještě plný spěchu, stresu a napětí. Aby se všechno stihlo, uklidilo, zabalilo, no, prostě aby to stálo za to! Bylo toho hodně, ale nakonec jsme to zvládli stejně jako pozdní nákup dárků mé sestry, která mi v pátek odpoledne s ledovým klidem řekla, že nemá vánoční dárky! No, docela mě to naštvalo, ale zároveň i pobavilo, neb o sobě bezprostředně pod doznání řekla, že je blbá. Ale Tesco ji zachránilo a o den později mohla nadělovat jako my, tedy Ježíšek. ;-)

Štědrý den byl ve znamení vánočky, vánočního  čaje ze Švýcarska, pohádek a chvil s rodinou. Řekla bych, že z nás všech spadl stres a napětí... Ježíšek dorazil! Dárky udělaly radost a já jsem dokonce brečela. Poslední dárek mě dojal. Spát jsem šla s příjemným pocitem.

Boží hod vánoční je u nás ve znamení návštěvy u babičky. Dopoledne jsme koukali na pohádky, těšili se z dárků a připravovali na rodinné setkání. Nic jsme nezapomněli. Oběd se vydařil a odpoledne jsme proklábosili. Já rodinku pobavila pár zážitky ze země helvétského kříže. Kvalitně jsme se u stolu plného jídla unavili a vyrazili domů. A co teď? Z rodinných povinností mě čeká již jen zítřejší oběd, a pak přijdou na řadu ostatní. Let´s get the party started! Takže mi držte palce, až to ustojí můj člověk, duch i reputace. :-D A mějte se fanfárově!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!