směšné momenty

Tento týden jsou kluci klidnější, mohla bych i říct, že jedou na plný počet bodů, ale o to větší sranda s nima je. Nevěřili byste těm absurdním situacím, které vyvstávají. Musím se dost často držet, abych nevybuchla v totální výbuch smíchu a abych neskončila na zemi v křečích. (Pracovat na příštích doživotích se musí neustále ;-) - zasvěcené vědí)


Třeba v pondělí. Kluci mají nejvíce úkolů, ale občas se stane, že jsou tak rychlí, že zvládnou dělat i cvičení, která jsou na školním webu. Yannicka jsem poslala dělat RPN (školní web) a Maxim mi četl. Když dočetl, šla jsem zkontrolovat Yannicka. A hle! Pán si hrál na superhry.cz! Ptám se ho, to je RPN? A on mi bez skrupulí a s kamennou tváří odpověděl: "Čtyřikrát jsem zkoušel zadat heslo do RPN, nefunguje to, tak musím hrát hry!" V tu chvíli jsem myslela, že proskočím oknem ven, abych se mohla chytit za břicho a začít se smát!!

Chlapci mi to dávkují, takže v úterý se Maxim koupal ve vaně jako první. Yannick dělal úkoly s Jankou, tedy kontrolovali je. Poté se šel koupat Yannick. Šla jsem Maximovi číst pohádku. (On chtěl ode mě přečíst jednu z povídek, které předchází Vánocům.) Viděla jsem jen Yannickovu hlavu, jedinou část těla, která vystupovala z vody. Říkám, máš super vanu. A on, že je perfektní, že takovou ještě neměl, že je celá studená. A že už není teplá voda - Maxim ji celou vytočil, aby si naplnil vanu. To by nebylo až tak vtipné, neb mi došlo, že si horkou sprchu dám až ráno, ale přišla Jana a začala Maxima hubovat. On jí s ledovým klidem odpověděl, že je to její chyba, že má Yannick studenou vodu, protože ho zdržovala s úkolama. No, to mě dostalo! Fakt se tu nenudíme!

A když se nesměju doma, tak se směju jinde. I když dneska mi bylo skoro do pláče. Během adventu se i v Čechách x lidí zblázní a zavřou zvířata do miniaturní ohrady, aby je mohli ukazovat ostatním. Nejlépe aby si je ostatní mohli vyfotit, ale tohle je fakt moc! Byla jsem ve zdejším nákupním středisku (uvnitř!!!) a co nevidím - kozy! Malé živé roztomilé kozy. To je normálně týrání zvířat mít je chudinky uvnitř. Vždyť je tam šílený vedro. Chjo, fakt mi jich bylo líto, ale musela jsem si je vyfotit, neb byly fakt skvostné! Tímto se jim omlouvám.

Dneska je středa, týden se láme do druhé poloviny, tedy ten pracovní, a mě čeká skvělý víkend. Děcka, tady sněží od určité nadmořské výšky. To znamená, že u nás v Gorgier u jezera prší. Fouká vítr, takže si připadám, že by každou chvíli mohl přijít hurikán, ale naštěstí to nehrozí. No, a já si o víkendu sáhnu na sníh. O letošní zimě poprvé. Těším se jako malé děcko na vánoční dárky, juch! Samozřejmě Vás budu o všem informovat, ale to až v neděli večer nebo v pondělí, takže se těšte. V tuto chvíli se s Vámi loučím a přeji Vám hezké sny. Lepší, než jsem měla já v noci na dnešek...Na nějaké pochybné diskotéce jsem se seznámila s nějakým klukem. Tedy ještě s mojí kámoškou, nemám tušení, kdo to byl. Takže jsem byli jakože dva páry. Šly jsme už nevím kam a ten můj mi povídá: "Zlato, musím něco vyřídit, zatím se projděte." Když jsme se z procházky vracely (btw. bylo to v Praze, přestože nemám tušení, kde :-D), tak jsme zahlédly, jak někoho v nějaké dílně mordují. Začaly jsme utíkat a schovávat se před nimi. Nechala jsem tam mikinu. (Je zajímavé, jakých detailů si člověk ve snu všimne a hlavně si je zapamatuje) No, a tím to vlastně skončilo, že mě hledal nějaký gangster, se kterým jsem byla vlastně ve vztahu. Blbej aby se v tom vyznal!

1 komentář:

  1. vtipných momentů není nikdy dost (tohle video je taky dobrý: http://www.youtube.com/watch?v=pUBKwak7cpg&feature=relmfu :D ) a divných snů taky ne... :D Zee

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!