sen

Dnes poněkud přitvrdíme. K tomuto článku mě inspirovaly moje sny, ale teď hezky od začátku...


Když je člověk na dně, když má pocit, že mu pukne buď hlava nebo srdce, když si myslí, že je na světě sám, co udělá? Jedna skupina lidí se z toho vykecá a druhá se rozdělí na další dvě podskupiny. Ta první si v dobré víře pustí nějaký romantický film v domnění, že se vybrečí a vše bude ok. Nebo si pustí veselou muziku, aby se násilně rozveselili na pár hodin, neb potom zase přijde ta temnota.

Druhá podskupina, do které se v posledních dnech řadím (ne, že bych měla pocit nicoty, teď ne), si pustí něco surového, vyspí se s kamarádem či kamarádkou, prostě chce tu úzkost zahnat pryč, přebít něčím jiným. Já osobně koukám na Californication, což je skvělý seriál, o kterém jsem tu, myslím, už psala. Je přesně tak surový, že člověka postaví na nohy.

Dneska v noci se mi ale zdál podivný sen. Nebudu jmenovat, neb bych se musela červenat, ale zdálo se mi o sexu. Na tom by nebylo nic zvláštního, kdybych nebyla osm set kilometrů od potenciálních spoluhráčů. No, každopádně jsem si myslela, že sny vyjadřují naše nejtajnější přání, tohle já si ale nepřeju! :-D Probudila jsem se s myšlenkou, že bych asi měla Californication na pár dní vysadit, abych se vrátila do normálu. Nedalo mi to a podívala jsem se do snáře, co to má být...

Výklad snu: SEX
SEX - touha, plodnost, zlepšení zdravotního nebo duševního stavu
POHLAVÍ - někdo tě vpustí do svého soukromí, někdy také nečekaná zpráva
SOULOŽ - spokojenost, pohoda, pokušení

Takže asi tak. Vše je v naprostém pořádku! Přeji hezký den! :-D

1 komentář:

  1. :D Jojo, ať žijou sny.. poslední dobou je mam často a pořád v nich je někdo z mých kamarádů (většinou taky sakra vzdálených... francie, japan.. XD ) Tak si je užívej.. je sranda na to vzpomínat, pokud tě zrovna nenase*ou nebo nezničí :D Zee

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!