samice od osla je oslice

Při čekání si člověk uvědomí, jak dlouhá je hodina, jak dlouhá je minuta a že se ten čas pěkně vleče. Je neuvěřitelné, jak dlouho se člověk dokáže trápit, jak dlouho vydrží čekat. Já si dneska tak trochu připadám jako samice od osla, neb jsem vydržela čekat dva roky. Věřili byste tomu?! Já ne, ale je to tak. Naštěstí dneska ty dlouhá doba skončila a mě spadla koule z nohy. Jaký je to pocit? Úlevný!


Před dvěma lety jsem prožila několik nádherných měsíců, byla jsem zaláskovaná. Vše skončilo rozchodem z rozumu. To srdce strašně těžce nese, ale dnes je tomu všemu konec! Porozchodové období bylo plné "flashbacků", vzájemných telefonů a zpráv. Za dva roky jsme nebyli schopni se sejít, za dva roky jsme se nikam neposunuli a za dva roky jsem si uvědomila, že to nemá cenu. Dva lidi, co nikdy nebyli přátelé, jimi nikdy nebudou.

Je to tak. Člověk si nechá srát na hlavu, ale jen po určitou dobu. A pokud ten druhý nezjistí, jak skvělého nebo důležitého člověka kope do prdele, je oslem on sám. Hodný člověk totiž jednou řekne: "Dost!" No, a pak už je to relativně jednoduché. Stačí několikrát zmáčknout odstranit, množství záleží na čísle společných médií, u mě to byly dvě, a pak už to chce jen delete v srdci a hlavě. K tomu obvykle nestačí jeden večer, ale mě k tomu symbolicky stačila jedna lahev vína. Tímto bych chtěla poděkovat panu J.P.Chenetovi a jeho Colombard-savignon. Zítra ráno vstanu, neopařím se čajem, ale půjdu dál. Ta černá čára tam již navždy zůstane, ale s postupem času se ztenčuje a ztenčuje, až úplně zmizí.

A tak Vám moji milí čtenáři přeji barevný život a nikoli minulost v podobě čárového kódu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!