psaní

Za týden touhle dobou budu doma. Stále to nevypadá, že by se blížily Vánoce. Dneska je tu Joachym, vichřice, která nám ukazuje, jak maličký jsme proti počasí. I když má člověk nejnovější techniku, ve výsledku zůstane sám a nepotřebuje nic extra, proto by se měl radovat z maličkostí.


Musím se pochlubit, že během tohoto týdne jsem měla možnost se radovat hned z několika věcí, které jsou proti společnosti Apple, Microsoft atd. úplně titěrné, ale uvnitř jsou obrovské a přesahují hranice těchto dotknutelných věcí. Radost je skvělá věc a ještě víc fajn je, když ji rozdáváte vy...

V chronologickém pořadí byla ale radost nejprve nadělena mě, a to v pondělí, kdy jsem obdržela balíček o Páji a Davida. Tímto jim velice děkuji. Díky za přání, díky za čajík i mýdlo. Ještě jsem je však nevyzkoušela. Do Čech na Vánoce jedu, ale asi nám nevyjde se sejít. Každopádně ještě jednou moc děkuji a i já Vám přeji hezké, šťastné a hlavně poklidné vánoční svátky!!

Hned ve středu mi na tváři vykouzlila Marianna, která mi dala dárek k svátku (a asi k Vánocům), a to nádherný prstýnek a pro mě, straku, blyštivé náušnice (těch nikdy není dost :-D). No, jen se sami podívejte, jaká je to krása...


No, ale já nejsem hamoun, takže i já jsem k týdennímu množství radosti přispěla, a to konkrétně v naší rodině. Naši malí čertíci měli narozeniny. Řeknu Vám, dvoje narozeniny v jeden týden je docela fuška. Co bylo vtipné a zároveň smutné, že mi oba pánové v den jejich narozenin ráno významně oznámili, že mají narozeniny. (Jako bych mohla zapomenout! :-D) Samozřejmě jsem pro ně měla připravené balíčky a pro toho mladšího jsem dokonce pekla dort, který si vybral. Miluje bílou čokoládu, takže volba byla jasná - dort s bílou čokoládou. Měla jsem z toho trochu obavy. Bílá čokoláda je totiž svině, která se Vám krásně nerozpustí jako ta hnědá, ale udělá Vám cucky!! :-/ No, nicméně jsem udělala všechno pro to, aby výsledek stál za to. Bohužel jsem nemohla být přítomna konzumaci, neb jsem měla večerní kurt francouzštiny, ale odměnou mi byla smska od hlavy rodiny, od Pierre: Báro, ten dort je VYNIKAJÍCÍ!

Ten Caps look jsem použila schválně, neb byl použit v oné zprávě. Měla jsem ohromnou radost, protože jsem se u toho fakt zapotila. Poprvé jsem pracovala se želatinou, takže jsem měla strach, aby se krém, až odstraníme dortovou formu, nevydal do světa. Naštěstí se tak nestalo a dort měl úspěch nejen u tatínka, ale u celé rodiny, takže už jsem poslala mamince Jance recept, aby ho mohla udělat příště ona.

Dnešní večer strávím doma sama s klukama, neb rodičové jdou do divadla. A víte co, asi budu psát, nějak mě to chytlo :-D

1 komentář:

  1. Baruš, ten vypadá nádherně :)) Johanka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!