chyba v systému

Řeknu Vám, že dneska ráno jsem se přistihla s otevřenou pusou ve tvaru "O". Stála jsem na našem malém parkovišti s radlicí a sněžilo. Na tom by nebylo vzhledem k datu nic zvláštního. I když letos si dala bílá peřina doopravdy na čas. Neskutečně! Scéna jako z filmu, promnula jsem si oči. Fakt se mi to nezdá. Ten školní autobus měl SNĚHOVÉ ŘETĚZY!!!


Asi si myslíte, že jsem blázen, ale ne! Pro upřesnění, Gorgier leží v nadmořské výšce kolem čtyř set metrů nad mořem, přestože jsme v podhůří Jury. Jsme u jezera, takže je tu poměrně teplo a silnice jsou ráno, přestože sněží, sjízdné. Jediné, co dělá neplechu je led, který se nachází pod čerstvě napadeným sněhem. Mno, abych se dostala k jádru pudla. Mám za sebou několikaleté dojíždění do školy a do práce a tohle jsem v Čechách NIKDY neviděla! Jako Beroun, kde je moje česká základna je v nadmořské výšce kolem šesti set metrů a nikdy jsem tam neviděla v zimě autobuse s řetězy. Kde je tedy chyba? Zjevně v systému, protože tady je nepřípustné, že by se mhd zpozdila, zatímco u nás je mnohem jednodušší se vymluvit na sníh, oznámit kalamitu a prostě se na to vysrat!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!