trocha podzimu

Dnes začneme s trochou popisu, neb jsem se mu už dlouho nevěnovala. Takže zapojte fantazii.... V uších mi hrají Paramore, já sedím ve vlaku směr Neuchatel. Sedím u okénka a pozoruji jezero, jako obvykle. Není vidět než břeh a pár desítek metrů za něj. (Jezero je 6km široké.) Hladina má ocelovou barvu, ostatně jako opar nad ní. Pomalu od hladiny sílí až není vidět nic. Vlnky se nikam neženou, jen si tak běhají. Přesto utvořily na hladině několik skvrn. Všechno to sledují ze vzduchu havrani, kteří přestože nefouká plachtí na jednom místě. Užívám si tuhle snovou tísnivou atmosféru, když v tom ji přeruší hnědá, žlutá, zelená, červená a oranžová. Aha, projíždíme lesem. Ty barvy jsou nádherné, pestré a veselé! Jako by to můj přehrávač tušil, přepíná písničku a smutek je ten tam :-)


Po odjezdu příbuzných se mi pracovní týden smrskl na dva a půl dne. V úterý jsem vyluxovala, utřela prach, nic zásadního. Dneska jsem žehlila a pozor, sice jsem ostuda, ale chlubím se tím ;-), poprvé jsem dělala bramboráky a povedly se! Nezůstal ani jediný. Tyhle malá vítězství v kuchyni mi dělají radost, protože mi sílí ego, když i vybíravý Yannick sní to, co mu podsunu :-D

Francouzština, zvláště ve středu, mi leze pod kůži. Ve středu mám totiž kurz francouzštiny, a tak mám při psaní článku momenty, kdy mě věta napadne nejprve ve francouzštině. Kdybych to tak ale praktikovala, moc z Vás by si nepočetlo, takže francouzštináři, sorry ;-) Sny ale ve francouzštině ještě nemám, takže mám ještě co dohánět.

Co se týče snů, to je prekérka. Taky se Vám stává, že se Vám něco zdá a vy během snu nabydete pocitu, že je to fakt, a pak se při probuzení divíte? U mě to tak bývá, bohužel, většinou totiž smutním. Bylo tomu i dneska ráno. To, co se mi zdálo, si nechám pro sebe, nechci nikoho kompromitovat, ale rozhodně jsem z toho ráno byla dost vykolejená. Naštěstí mě z toho práce a Shrek při žehlení dostali.



Nu, to by k dnešku stačilo, takže dobrou noc a buďte mi věrní ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!