přišla krize

Vypadá to tak, že potřebuju obejmout. Nic víc, nic míň. Jen trochu toho hřejivýho lidského tepla. Kdo mi jej na dálku pošle?




Přestože bych měla mít hormony v pořádku, tak únava a hromada práce zapracovaly a já skončila se slzavým údolím. I na komika přijde někdy krize. Já osobně doufám, že rychle odejde, ale to obětí by se mi hodilo ;-)

Jinak příbuzní nás již opustili, tedy dům zůstal stát jen trochu pocuchaný a hlavně špinavý. Týdenní úklid ve dvou a půl dnech a ještě vyžehlit, navařit a upéct? Není problém, Ferda mravenec k službám. Práce všeho druhu mám na vizitce. Na své konto jsem si připsala další bábovku a skvělé těstoviny Carbonara podle Jitčina receptu. Kočeno, díky!

A vděčné počasí. Podzim připravuje něco velkého, jinak není možné, že v našem kotli (neuchatelské jezero) je takový mlha. Sem tam zamíchá vařečkou a slunko prostrčí prstíky, ale rozhodně ne na dlouho. No, uvidíme, co z toho bude. Dobrou!

2 komentáře:

  1. Baru, nic si z toho nedělej, krize zase přejde, věř mi, já to chtěla na jaře zabalit a teď plánuju na příští rok ještě uni :-)zatim papa a drž se, Káťa Vot :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!