jo, dostala jsem to!

Ne, tato radost nepramení z příchozího vyvrcholení menstruačního cyklu, ale nýbrž z jednoho dokladu. Jak jsem psala, v prvním permitu mi zadali polskou příslušnost, já se vzbouřila a dneska přišel on, můj vlastní bezchybný permit! :-D





No, není pěkný? Jinak jsem se Vám zapomněla v pondělí pochlubit s úspěchem. Upekla jsem perník. (Jej, nyní ta věta vyzněla jako v Hříšném tanci: "Přinesla jsem melou." :-D) Byl to trochu vabank, protože ti malí chlapci nevědí, co by si do té pusy strčili, takže jsem se bála, že jim nebude chutnat, přeci jen je to nezvyklá chuť. Ale na konec jsem uspěla, takže dneska večer ho z velikého plechu zůstalo deset na třicet centimetrů. Dělá mi to radost. Připadám si po každém "kulinářském" úspěchu jako malé dítě u vánočního stromečku. Víte, pamatujete si to, jak jste jako malí rozbalili nejprve první dárek, hodinu si s tou hračkou hráli (rodina netrpělivě čekala na reakce na další dárky), a pak jste šli na další? Tak přesně tak to mám, jen já to mám rozdělené do celého roku, nebo alespoň do prvního půlroku. Pak, si myslím, už moje nápady dojdou a já budu opakovat celé to představení znovu.

Jinak ti, co nefungují na facebooku. Včera jsem obdržela asi po půl roce, no, od narozenin, květinu. Nádhernou růži, která provoněla celý můj pokoj, tak jí dávám dostatečně pít, aby mi dlouho vydržela.


No, už je poměrně dost pozdě večer, měla bych jít spát, neb ráno vstávám, tak se s Váma rozloučím. No, normálně, místo psaní eseje do jazykovky si píšu blog, tak to musím zítra všechno dohnat, takže se mějte krásně, skládejte básně a dejte o sobě vědět nějakým písmenkem, tady nebo na mailu ;-)

Jo, ještě věcná, spousta z Vás se mě ptá na adresu!!!!

COMBAMARE 3, 2023 GORGIER, SUISSE/SWITZERLAND (záleží jakému jazyku holtujete ;-)

1 komentář:

  1. hehe, tak to je fajn, že máš kulinářské úspěchy.. :) no, jdu dohánět resty (další články :D ) páá, Zee

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!