čtvrtek je pěknej zmetek

Dnešní den utekl jako voda v potoce. No, napsala bych nějaké švýcarské přirovnání, ale bohužel žádné neznám :-D Jinak, co se týče názvu, je to jen rým, který mě napadl :-D



Dnešní den, vlastně noc byla výjimečná! Zdál se mi poprvé francouzský sen. Ano, říká se, že když je člověk v zahraničí, začne postupně přemýšlet v daném cizím jazyce. Ale úplně je jazyku oddán, když se mu zdají sny v daném jazyce. Sice si nepamatuji, o čem se mi zdálo, ale vím jistě, že to bylo ve francouzštině ;-)

Nevařila jsem, takže dopoledne bylo ve znamení žehlení a drobného úklidu. Po obědě jsem si s klukama udělala úkoly. Ano, zdá se, že jsem šílenec, ale udělala jsem cvičení skoro týden dopředu. Nu což, aspoň budu mít volný víkend. Nechystám se do la Chaux-de-Fonds, ale možná půjdu v sobotu večer na jazzový koncert. Kdyby to vyšlo, měla bych radost.

Úspěchy dnešního dne? Mám koupení lístek na Vánoce, tedy je již jasné, kdy dorazím domů. A po několika měsících jsem se dokopala k tomu udělat pár fotek. Myšleno sebe sama, protože ve svém okolí bohužel žádného náruživého fotografa zatím neznám... Tady je jen ochutnávka...


A to je konec! To-to-to jsem měl ří-říct já. Tak to řekni! Dádydádydáááááááááááá :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!