bára.kára fotograf

Zbývají čtyři týdny a pět dní do Štědrého dne! To znamená, že za třicet dva dní pojedu domů. Nemyslete si, že se mi tady nelíbí, ale holt Vánoce jsou srdeční záležitost.

Další víkend s narvaným programem. Sobotní ráno bylo fajnové. Představte si, že se vzbudíte a u nosu Vám voní opečený chleba. Dojdete do kuchyně a tam na Vás čeká vajíčko na měkko s toustem. Teplým čajem to spláchnete a jste připraveni se vydat na cestu. Jela jsem do St. Blaise za Mariannou. St. Blaise je malé městečko, spíš předměstí Neuchatelu, kde se nachází největší obchodní domy poblíž mého bydliště. Vánoce ťukají na dveře, takže jsme se rozhodly obhlédnout, co nám obchody nabízí.

Neokoukané Alpy :o)

V tomhle směru už nemám žádný trénink, takže jsem po pěti hodinách mezi stojany se vším možným zbožím volala po vzduchu, vodě a troše jídla. Byla jsem pozvaná k Marianně domů, kde vařila její maminka. Dostala jsem řecké jídlo - kuře se zeleninou a těstovinami. Bavily jsme se o všem možném. Mimo jiné, že kombinace ryby a bramborové kaše jim přijde zvláštní. Nj, náš český bramborový salát s kaprem by v Řecku asi neobstál. Obě jsou obdivuhodné. Na začátku srpna všechno nechaly v Řecku a vydaly se s příbuznými (bratrem a jeho manželkou) na trip do Švýcarska. Zkusit štěstí. Bez jakékoli předešlé znalosti francouzštiny! A obě to zvládly. Marianna pracuje jako au-pair a její maminka jako zdravotní sestra a mají se tu dobře.

Po jídle jsme strávily hodinu povídáním a já pak musela utíkat na vlak. Čekala mě cesta do Gorgier a ještě do la Chaux-de-Fonds za Míšou. Popravdě se mi nikam nechtělo, byla jsem unavená a bažila jsem po posteli, ale jak to bývá, když člověk přemůže únavu, tak pak vydrží ještě dlouho. Měla jsem zpoždění, tak se nám posunuly plány, ale ne na dlouho. Zpět do Neuchatelu, odkud jsem jela za Miškou, mě hodila Janka, neb jela pro kluky do divadla, takže mi to krásně vyšlo. V La Chaux-de-Fonds na nádraží už na mě čekala Míša a party mohla začít. Nejedly jsme se, k tomu jsme si otevřely lahvinku bílého a povídaly si za svitu svíček až do jedenácti hodin, kdy jsme se rozhodly, že je třeba jít spát.

Dítě, co tahalo pejska po terase restauračky na Vue des Alpes, chudák pes!
V neděli měla přijet Evča z Fribourgu a měly jsme si udělat dámskou jízdu. Přesně tak to i bylo. Míša do jedné pracovala, já pak ohřála pórkovou polévku od Evči, byla mimochodem výborná, a rizoto, které jsem z ničeho vykouzlila a zapily jsme to červeným vínkem. Povídaly si a probíraly všechno možné. Venku svítilo sluníčko a lákalo k výletu, a tak jsme se vyvezly na Vue des Alpes. (Ne, nejsem tam vůbec často ;-) Když ono je to tam tak krásný!!) Daly jsme si něco teplého pro zahřátí, docela tam foukalo a šly se projít. Evča vyprávěla o své dovolené v Thajsku. Jak potkala spoustu zajímavých lidí a jak je to fajn vyjet na dovču osamotě. Protože paradoxně člověk není nikdy sám ;o)



Míša měla od Luboše půjčené halogenové světlo na malování. Já se zmínila, že by při jeho světle mohly být pěkné fotky a bylo to! Přijely jsme k Míše a začaly se šminkováním a focením. Nasmály jsme se. Nemělo to chybu! Absolutně! "Co mám dělat?" "No, jako bys mi to jablko chtěla dát." "Chytněte se vzájemně za kapucy." "Ruku víc v levo. Podívej se na mě. To je ono." Byly jsme jak v doopravdickém fotoateliéru. Bylo to krásné. Pokud mi to holky dovolí, hodím Vám sem alespoň jednu fotku.



Evča se za poslední dva týdny vyležela z bolení v krku a tak a já se dneska ráno probudila s plným nosem a bolavým krkem. No, takže Coldrex je můj kamarád a papírové kapesníčky jsou mými sekundanty! Takže vitamínům zdar a nemocím nazdar!

1 komentář:

  1. waaaa, ty alpy, bozicku, to je uzasny!!! ta prvni fotky se ti desne povedla. jako, tady dole je to cim dal bizarnejsi...vsude santove v plavkach, trochu humac! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!