pro potěšení

Dnešní příspěvek bude poměrně stručný. Chtěla jsem vyzdvihnout něco ze dne 27. října 2011. Asi je to smutné, ale nejradostnější chvílí bylo vaření. Naučila jsem se nový recept. Není složitý. Každý si ho zvládne doma připravit, a tak jsem se rozhodla, že Vám ho sem napíši, prostě jen tak pro potěšení ;-)





Vařila jsem z telecího masa, ale dobré by bylo i krůtí nebo králičí. Maso se nakrájí na menší kousky, nikoli nudličky nebo tak něco. Poté se na oleji opeče a dá stranou. Na té samé pánvi připravíme sos. Do výpeku přidáme bílé víno, smetanu na vaření a sůl a pepř. Vše dle chuti. A chvíli povaříme. Jako přílohu jsme dělala bramborovou kaši, ale šla by i rýže. A ještě jsem uvařila zelené fazolky, abychom to neměli jen tak.

Pokud se někdo odhodláte si to uvařit, dejte mi vědět, jak jste dopadli ;-)

Dobrou noc a mějte se hezky!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!