pondělí

Tak co, uklidili jste si v sobě, jak jsem Vám v pátek psala? Já jsem neuklízela, já jsem se o víkendu flákala. Ano, už dlouho jsem nezažila takový den, kdy se člověk v podstatě nevysvleče z pyžama, leží, dívá se na filmy a spí. Nutno podotknout, že pořád bojuju s bacilama, takže jsem na to měla i nárok, ale i tak to bylo divný. Nevěřili byste, jak dokáže člověka flákání unavit. Tak, že jsem dneska po devíti hodinách spánku nemohla vstát.


Jinak o víkendu svítilo sluníčko, v neděli odpoledne bylo i docela horko, až jsem si musela sundat i bundu. Modlila jsem se, aby bylo krásně i dole. Abyste rozuměli, strávila jsem víkend v La Chaux-de-Fonds. Nevím přesnou nadmořskou výšku, ale když jsem jela dolů do Neuchatelu, tak mi solidně zalehly uši. I bez rýmy musím vždy po cestě polykat, aby mi odlehly, takže toť o výškovém rozdílu. A protože je podzim, libuje si tu u jezera inverze, to znamená, že v La Chaux-de-Fonds může být krásně a teplo a dole v Neuchatelu a v Gorgier není vidět vůbec nic, jen mraková pokrývka. Bylo milým překvapením, že i v Neuchatelu bylo krásně, sice chladněji, ale s tím si člověk poradí. Razím teorii o tom, že raději mínus dvacet a slunko, než deset stupňů pod čepicí.

Návrat domů byl v klidu, a tak nový pracovní týden mohl přijít. Řeknu Vám, člověk musí střídat pořadí uklízecích prací, aby se z toho nestala rutina. Tedy mou první obětí byla kuchyně, poté jsem se ozbrojila vysavačem a nakonec jsem všechny bakterie dodělala mopem. Mezitím jsem uvařila oběd, pomohla klukům s úkolama a připravila si prádlo na zítřejší žehlení. Ne, nejsem superžena, bohužel. Klukům dneska úkoly docela trvaly, takže s nimi skončili až za tmy. I pro mě to bylo unavující je neustále kontrolovat, jestli dělají to, co mají.




Ale Maxim mi to nakonec všechno vynahradil. Přišel se mazlit ke mě do pokoje. Nejprve jsme se tedy nasmáli, protože přišel v relaxačních brýlích, rozumějte brýle vyrobené ze silného igelitu naplněné modrým gelem. Když se dají do lednice a vy si je po těžké dni dáte na oči, mělo by Vám to pomoci a měli byste se cítit jako znovuzrozeni, sakra, co se stalo s okurkou? :-D No, tak jsem ho vyfotila, překvapení, dokonce se i nechal a nakonec mi je podal, a pak fotil i on mě. No, publikovat to nebudu, ale stálo to za to! Fakt jsme se nasmáli. A pak jsme s mým mazlíkem byli u mě v posteli, já si pouštěla starý songy a on hrál na moderním iPhonu, trochu paradox, ne? :-D

No, to by při pondělku stačilo, navíc dneska mám nějakou melancholickou náladu, takže si půjdu pustit film a uronit slzu do polštáře. Mějte se fanfárově a zůstaňte mi věrní! ;o)

3 komentáře:

  1. jůůůůůůůůůůůůůůůůů :) jo, s posledním odstavcem souhlasím, to bych taky potřebovala.. :) Zee

    OdpovědětVymazat
  2. Máš tam kolem nějaký dobrý kopečky, Barčo? rozumíš, takový ty brzo bílý...

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně, jedny jsou vzdušnou čarou 100km - Mt.Blanc. :-D Ale i ty bližší se začínají oblékat do bíla, takže se těším, že si za pár týdnů naskočím na prkýnka a ucítím vítr ve vlasech! :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!