a bad day

I do Švýcarska přišla smůla. Pobyla tu jeden den a odebrala se do věčných končin. Den Debil, přesně takhle by se to mohlo jmenovat, ale berte v potaz hodiny, ne kalendářní dny ;-)

Vše začalo včera večer, kdy jsem si vlezla do sprchy natěšená na horkou vodu a páru všude. Omyl! Tekla teplá, vlažná,...no, na studenou jsem nečekala. Rozladěná jsem si vlezla do postele a spravila si náladu dvěma díly Dr. House. 




Ranní probuzení. Áááá, bolí mě ruka, sakra, nemůžu ji semknout v pěst! Že by byla nateklá? Bingo! Sundavám prstýnky s pocitem naštvání a říkám si, ok, asi jsem si jí přeležela. Tento pocit mi zůstal cca minutu, než jsem si rozsvítila v koupelně a podívala se do zrcadla! WTH!!! WTF!!! (zkratky si raději vygooglujte, kdo je neznáte) Ze zcela nepochopitelného důvodu se mi obsypal obličej nějakýma pupínkama a tělo taky. Cože? Co to? Vypadala jsem jako Rocky Balboa, oči nateklé jako po boxérském zápase a ta barva by tomu taky odpovídala, kdyby nebyla na čele. Co to je? 

Kdyby to bylo možný, řekla bych, že na mě něco přenesl ten cynický doktor. Pak se člověk uklidní a začně racionálně přemýšlet. Co jsem jedla? Výtečnou zeleninovou směs s kokosovým mlékem a hořčicí. Veškeré ingredience jsem již samostatně měla bez jakéhokoli náznaku alergie, ale zjevně jejich kombinace mi neudělala dobře. Ojch, již nikdy neokusím tu laskominu. 

No, upřímně, raději celý život bez jednoho jídla, než s nateklou hlavou, rukou, svědícím tělem, skrvnama a pocitem bezmoci. Ať žije Clarithine a Fenistil, moji kamarádi, kteří mě z toho dostali, ale kvůli kterým jsem dneska byla celý den zralá na postel, a protože je večer, konečně si ji můžu dopřát. Třetí sloní dávku antihisthamika už mám v sobě, takže dobrou noc! :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!