ano, mami

Je to smutné, ale i v mém věku se mi již několikrát stalo, že tato věta byla vyslovena na můj účet. Popravdě, mě to vždy dostane! Prostě překvapí, nepřipadám si tak, ale asi jsem fakt moc starostlivá. No, nevadí, musíte zvyknout, jiná nebudu!


Včera jsem psala, že nejsem superžena. Dnes měním názor, po svém výkonu v domácnosti už tomu tak bude :-D Pro Vaši představu, ráno jsem vypravila děti včas do školy, posnídala jsem a jala se vařit. Protože se mi pomalu rozmrazovalo maso k hranolkám, které byly na programu dne k obědu, měla jsem pocit, že jen uvařit polévku nestačí, a tak jsem se rozhodla upéct dezert. Není to nic světoborného, ale upekla jsem bublaninu. Během šlehání bílku v sníh se mi dovařovala na plotně čočková polévka.


No, a protože to by bylo na superženu málo, přidám ještě dva plné sušáky prádla, které jsem vyžehlila. S dětmi po škole udělala úkoly a ještě z lega postavila náklaďák! :-D

Pěkný! A teď zpátky na zem, ano, všechno tohle jsem zvládla, jo, ještě jsem si dopoledne zacvičila, ale nepřipadám si jako superžena, nýbrž jako hadr, který někdo vyždímal. Ne, nemohla bych být ženou v domácnosti, zcvokla bych se! Hráblo by mi. Začalo by to tikama, poté lehkým škubáním hlavou a nakonec bych si hrála v kývavém pohybu se svými šedivými vlasy. A to nechci, moje barva vlasů se mi líbí! :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!