Čtvrtý víkend, zase výlet

Do Švýcarska jsem jela s plánem, že tu budu cestovat a poznávat nové věci a místa. pravdou je, že jsem tu již čtvrtý týden (zítra budu načínat pátý) a ještě jsem se nenudila. Během týdne to vždy nějak přežiju, rozumějte domácí práce, starání se o kluky, úkoly, jazykovka, spousta srandy...takový ten klasický život a o víkendu přichází volnost, čas na objevy.


Čtvrtý víkend byl na programu Neuchatel, protože jsem ještě nebyla schopná udělat nějaké fotky hradu a centra vůbec. Tedy v sobotu jsem se vydala vlakem do města... První, co mě dostalo ale nebyly památky... Opět si zahrajeme tu moji oblíbenou hru, poproste někoho, aby Vám tento kousek přečetl, abyste si mohli ty dojmy představit se zavřenýma očima, nebo si přečtěte tento odstavec a dejte si pauzu. pusťte si příjemnou muziku a nechte se tím dojmem chvíli unášet, tedy...

Pohádce o mořské panně je velice jednoduché uvěřit. Při pohledu na jezero se Vám při svraštění čela dělají vrásky, ano, oslňuje Vás dopolední slunce, které Vám ale nesvítí do očí. Zlatá koule ozařuje jezerní hladinu, kterou komíhá vítr. Jak tak sluneční paprsky pobíhají po hladině, odraz tvoří podobu mořské pěny, tu modrá, tu světle zelená až žlutá. Celý tento pohled dokresluje dopolední opar v pozadí desítek lodí, které již s roztaženými plachtami míří ku svému cíli...


...ještě je neotvírejte, neb den nádherně začal a stejně tak krásně končí. Slunce pomalu míří za kopce a Alpy na protější straně jezera se zahalují do  růžového županu. Celý tento obraz trvá několik minut, když se poslední sluneční paprsky opírají do zasněžených alpských kopců, výjimkou není ani Mt. Blanc. I tomuto pohledu je ale nakonec konec, neb šedý závoj noci zakrývá všechny a všechno bez rozdílu a i hory musí jít spát.

Nedělní ráno přivítalo slunko a teplo. I tentokrát moje osoba nezůstala doma, dokonce vyrazila i s rodinkou. A to na Ceux du van.


Jen se rozběhnout a rozletět. Dneska nejsem moc sdílná, třeba to bude večer nebo zítra lepší, sorry guys!

1 komentář:

  1. krása.. :) hů, mořské panny.. to se člověk hned zasní :) Zee

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!