váš měsíc s "celebritou"

Tento článek je opravou toho předešlého. Byla jsem pokárána, že jsem si u toho a toho vzpomněla jen na takovou a makovou věc. Mno, nebudu Vám věnovat každému článek, ale odstavec.


Marky
Inteligentní blonďatá dívka z Valašska, která je holkou od rány, v dobrém slova smyslu. Kromě dvou hodin strávených hledáním bot pro ní jsme toho zažily spoustu. Nyní to již můžu napsat, například jsme nádherně ukuly pikle na jejího přítele, se kterým dnes oslavili roční výročí. Nebo když jsme společně spořádaly balíček rajčat, která obě milujeme.

Míša
Šermíř, bezva kluk a přítel Marky. Člověk, který mě občas dokáže vytočit, ale na druhou stranu jej mám hrozně ráda tak jako on mě. Nejsilnější vzpomínka je na něho asi jako na výborného kuchaře, gentlemana a kamaráda. Když se zamyslím, tak se mi nyní v mysli vykresluje jeden večer (před výletem do Slatiňan), kdy Míša ve srandě(jako vždy) simulovat pád mého notebooku. Byl to moment, kdy jsem se na něho asi poprvé takto naštvala a zbušila ho. Samozřejmě jsme se udobřili, ale od té doby jsme prováděli naše "dívčí války". Díky, ty modřiny za tu srandu stály!

Matýsek

Tenhle klučina řídí žlutý blesk a pro zámek by dýchal. Zaváží žlebské panství výborným moravským vínem a stará se o to, aby průvodcům večer nevyschlo. Zároveň sekunduje Míšovi a když je jeden vepř, druhý je prase. Když spí, tak spí, tedy nějaký ruch na chodbě ho jen tak ze spánku nevyruší. A zážitek s ním? Je jich hodně (jako u všech), ale momentálně nejsilnější je společný tanec při mém loučení se zámkem.

Baruška

Tuhle písničku jsem Barce pustila první večer, co jsme se viděly. Díky zámku jsme se taky seznámily, ona na praxi, já coby sezónní výpomoc. A tak nějak jsme zjistily, že máme spoustu věcí podobných. Naše názory se na mnohé věci neliší a kolikrát mezi námi funguje telepatie jako v jednom tělu. S Barčou budu mít na příští rok spojené sezení na kamenu vprostřed Doubravy pod mostem.

Ája

S Alenkou jsem po oba dva roky bydlela na jednom pokoji. Letos jsme měly pokoj jen pro sebe, užívaly jsme si ho a společně v něm dělaly bordel. Písnička, která je skryta v jejím jméně nám dělala společnost při mytí a utírání nádobí. Alence musím poděkovat za trpělivost při výletě do Čáslavi při jednom volném pondělí. Nemohu nepřipomenout ten neúspěšný hon za nějakou "prasárnou". Rozumějte smažený sýr v housce, bramborák apod. Nakonec jsme si daly ruské vejce a vajíčkový chlebíček u nádraží a bylo nám těžko.

David

Zajímavý to člověk, koťátko. Další ze skupiny šermířů, který mi uvařil jednou výborný zelený čaj (nejsem žádný znalec, ale chutnal mi ;-). Osoba, která nám smrtelníkům vysvětluje složité procesy dějící se v naší hlavě, člověk zkoumající naše chování a vystupování. Ten, který v žolíkách nikdy nezvítězil a jemuž se oxytocin rozlil do mozku již tak brzy.

Marty

Známý z Karlštejna, se kterým jsem se potkala na Žlebech po několikaměsíční pauze. Vtipálek, s nímž žádná prohlídka není nuda a improvizace je jeho druhé jméno. Člověk, který se tváří jako drsňák, ale pod tvrdou slupkou se skrývá měkkejš, kterého mám moc ráda. A společný zážitek? Například střídání na pokladně, kdy marně čekal, až něco prodá. Nedočkal se.

Kuba+Tomík

Záchranáři, kteří se starají o přísun kvalitní kávy a někdy dokonce snídaně. Ano, čerstvé loupáky k snídani, no, řekněte sami, nedali byste si? Každý zvlášť jsou ještě štěňaty, ale dohromady nemají chybu. Jedou jako stroj a málokterý jejich vrstevník by tohle zvládl. Zapadli do naší skupiny tak, že je již nelze odpárat, neb by tam chyběli. Kubišta, ten, který v žolíkách zavírá z ruky. A Tom, ten, který se letos již tolik nečesal jako... no, to sem nepatří. Je to ten, který by prodal studený párek se slovy, že je dobrý, i panu prezidentovi.

Tom

A to nejlepší nakonec. Ten, který dal výše popsanou bandu dohromady. Ten, díky kterému jsme změnila své letní působení. Ten, který mi dal spoustu zodpovědnosti na hrb, ale zároveň důvěry, za kterou jsem mu neuvěřitelně vděčná. Človíček, který umí povzbudit, pokárat, ale i pochválit jako nikdo. Výborný diplomat a skvělý řečník.

Takže vážení PéZetka, doufám, že jste s příspěvkem spokojeni včetně pana pastelána. Držte mi palce, nedělejte bordel, zahulenou chodbu větrejte a třeste se, za rok mě tu máte zpět!

1 komentář:

  1. Cheescake, volno mezi prohlídkama, málo lidí na dvojce, rajčata, čočková:-), francouzské písničky, PZ, nervičky, lentilky, Harry Potter, super čína u koníčka, výlet Markovice - Pce, Tři navigátoři http://www.youtube.com/watch?v=_zei_u0qR3U&feature=related

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!