první sbalené kufry

Tak už je to tady. Nechtělo se mi do toho, ani teď se mi do toho nechce. Mluvím o balení. Říká se, že je lepší dvakrát vyhořet, než se jednou stěhovat. A mě čeká stěhování na jeden rok o pár států dál. Dostala jsem již z více zdrojů radu, že si toho nemám balit moc, tak jsem začala zvolna a první sbalené kufry již stojí v dolní chodbě a čekají na sobotní naložení do auta.


A začala jsem věcmi, které dnes, v létě (jestli se tak tomu letošnímu dá říkat), nepotřebuji. Tedy na dalekou cestu mám sbaleny zimní boty, lyžařské kalhoty a bundu, přeskáče, zimní kabát, čepice a rukavice. No, řekněte, nesbalila jsem toho dost?! Moc ne, takže jsem si k tomu ještě odškrtala seznam a připravila šátky. Čeká mě toho ještě hodně, hlavně nesmím zapomenout všechny ty suvenýry. Jejich fotku zatím nemám, ale tu doložím zítra i s obrázkem bagáže, abyste byli v obraze ;o)


A jak se mám kromě balení? Stále se setkávám a loučím se svými blízkými. Netušila jsem, že je vás tolik. Lidičky, musím říct, že mě dojímáte! Mám vás ráda a doufám, že mnohé z vás během těch dvanácti měsíců uvidím, a to nemyslím v Čechách.

Co se týče fotky, jedná se o jedno rameno Vltavy. Místo je z druhé strany, než je od Karlova mostu Čertovka. Loď řídil fešný námořník, který pokřikoval ještě na další dva své kolegy na břehu, kteří byli taktéž oděni do slušivých bílých rádoby námořnických uniforem. Kdyby ti dva nebyli černoši, tak bych jim to i věřila! :-D

A protože čtenářů mého blogu přibývá, udělám zde službu jednomu svému příteli...Jeďte se někdy podívat do Slatiňan na zámek. Opravdu to není barák narvaný koňmi od sklepa až po půdu. O tom se ale přesvědčíte, až tam dorazíte a nejen o tom ;o)

1 komentář:

  1. Jeden tajný ctitel děkuje za reklamu :))) A přeje krásné roční prázdniny s PéZetkama ze Švajcu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!