počasí je kouzelník

Včera a předevčírem jsme večeřeli na terase, foukal příjemný vánek a na druhé straně jezera jsme mohli pozorovat blesky a poslouchat hromy. Nemělo to chybu. Jestli má něco kouzlo okamžiku, tak je to večeře při bouřce, a to je teprve romantika!

No, dneska jsme již večeři doma, neboť bylo po dešti, ale o to jsme měli z domu krásnější výhled! Všude kolem nás pršelo hodně, jen v Gorgier je asi srážkový stín, protože tu zatím moc vody nespadlo, tedy přes den :-D Tady máte fotku, jak vypadal výhled od nás z domu po kratičkém deštíku....




Jinak jsem dneska byla poprvé delší dobu v hlavním městě našeho kantonu - v Neuchatelu. Řeknu vám, moc jsem toho neviděla. Byla jsem s klukama na konzervatoři, a pak na jednom hřišti v parku, ale plánuji se tam vydat v sobotu na obhlídku, pořádně si to projít, abych věděla, kde co je a tak... Budu na to mít čas ;o)

Spousta z vás se mě ptá na kontakt, tedy tu je...

Combamare 3, 2023 Gorgier, Suisse (Switzerland)

a telefon máte v jednom z předešlých mailů, ne, ještě si jej nepamatuji, ale POZOR!! Ta nula tam NENÍ!!!

No, nic, já mám dneska dost, asi jako posledních deset dní každý večer (:-D), takže dobrou noc a nechte mi vzkaz! ;o)

1 komentář:

  1. nechávám vzkaz... :D ta duha vypadá fakt luxusně :) razím na pilsnerfest... škoda, že tu nejsi... Zee

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!