jako chameleon

Ano, přesně takové je moře, když je jasno, je modré, když je zataženo jako nyní, tedy když je obloha plná šedivých mraků, je zelené. Fouká vítr, takže jsou i od nás vidět vlny. Takové jako u moře, tedy ty s pěnou na okraji.



To jsem se trochu zasnila a nyní z jiného soudku, z reality! Dneska a včera kluci vymýšlí samé blbosti. Vyostřilo se to natolik, že jsem na ně včera křičela, není horší věc, než že vás ignorují. Na druhou stranu pak šlapali jako hodinky. Dusno po pár minutách pominulo a my v pohodě přežili až do večera, do příjezdu Jany, Pierre je totiž ve Státech. A dneska? Dneska to bylo ještě horší, protože jsem jim nepovolila nintendo, počítač a ani ipad. Co je to za generaci? Ptala se mě ráno Jana. No, co na to říct, děti už jsou někde jinde. Mnozí se zabaví sami jen před tv, pc či jiným elektronickým zařízením. Ano, my je měli také, ale taková digihra, to bylo něco úplně jiného :-D

Včera jsem dělala pizzu (jen jsem ji nestačila vyfotit) a také tomatový základ na pizzu a musím se pochválit, kluci i Jana měli boule za ušima. Nemělo to chybu, když vidíte toho osmiletého caparta, jak jde a v ruce žmoulá kus vašeho díla, směje se od ucha k uchu a chce si vzít ještě do druhé ruky, aby na něho zbylo. Jedli jsme sice později, ale to nevadilo, o to byl větší apetit!

Je pátek, o víkendu mám volno a už mám hotové plány, takže čekejte příspěvky, protože pojedu do Neuchatelu s foťákem a vůbec se podívat, co a kde je, protože jsem na to ve středu s klukama neměla čas. A v neděli jdu na výšlap ještě s dalšími třemi holkami, jedna z nich je předešlá au-pair Míša, a fenkou Ájou. Nepamatuji si, kam přesně půjdeme, ale bude to místo, odkud jsou vidět celé Alpy, tak nám držte palce, aby vyšlo počasí, neb je tu nyní zataženo, sem tam spadne kapka vody a pořádně fouká.

Nu, nezbývá mi, než se rozloučit, mějte se krásně, skládejte básně a nějakou mi pošlete. Dobrou s kobrou!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!