jak se mi dařilo

Tak abyste věděli, podařilo se mi rozchodit internet, ale jakože doopravdy. To znamená, že můžu sedět v posteli a psát článek na blog, komunikovat přes Facebook nebo s někým z vás i přes Skype. Stačilo málo, ale trklo mě to až po týdnu, nu což, lepší pozdě, než-li později ;-)


Ale největší mým úspěchem, tedy pro mě, byl úspěch s bábovkou. Nejen, že jsem ji pekla poprvé a povedla se mi bez úhony vyklopit ze silikonové formy, ale já ji ani nepřipekla a navíc z dneska zůstal jen malinkatý kousíček. Juch! To je radosti. A když vám osmi a desetileté dítě řekne, že mu chutná hodně hodně moc, tak jste v sedmém nebi. Zkuste to někdy, za ten pocit to stojí. Jo, abych nezapomněla, tady je malá ochutnávka...



Jo, mnohé z vás zajímá, co během dne dělám, tak například dneska jsem žehlila a víte čím?


Tímto pekelným strojem, tak jí říkám. Dneska jsem objevila funkci napařování. Je to fakt síla, sranda! Je to těžká kamarádka, na kterou musíte dávat bacha, aby vás nespálila. Je to fakt jednoduché získat nějaký ten růžový spálený flíček. Já jsem zatím obstála, třikrát hurá! :-D

Dneska jsem dvakrát skypovala, dohromady snad dvě hodiny, takže jsem nejen unavená, ale i naměkko. Ano, i když se mám fajn a nemám si, nač stěžovat, chybíte mi a stýská se mi! Je to občas těžké, hlavně když kluci zlobí, ale naštěstí to nebývá až tak často. Pak za mnou přijdou a lehnou si ke mě do postele, čtou si tu, mazlí se a kompenzují to. Nic, nebudu si tu stěžovat, kvůli tomu jsem ten blog nezakládala, tak doufám, že mi tento výlev odpustíte a zůstanete mi věrni. S úsměvem a slzou na krajíčku, pac a pusu!

2 komentáře:

  1. jsem ráda, že se bábovka povedla! vypadá skvěle! S.U.

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá ňamňózně :) a ten pekelnej stroj fakt vypadá ďábelsky.. :D Mno, jdu spát... Ženy v pokušní mě báječně pobavily, ale teď jsem zralá do postele :) baj báj, Zee

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!