Beroun

Ano, již čtvrtým dnem jsem v Berouně. Každý večer v jiném lokále, pokaždé jiní lidé, jiná muzika a přesto je to stejné. Připadám si jako ve filmu 50x a stále poprvé. Neviděla jsem ho, ale v principu jde o to, že jedna slečna se každé ráno probudí a je tabula rasa. Mno, jakože si nic nepamatuje. Kdyby to bylo jinak, klidně mě opravte, doopravdy jsem jej neviděla, jen o něm slyšela.


Je fajn potkávat lidi, které jsem neviděla řadu dní, měsíců nebo víc jak rok. Je to zvláštní, s některými lidmi se vídáte často a nemáte si s nimi, co říct, přestože je témat kolem mnoho. Ale pak potkáte lidi pro vás vážené, vzácné a najednou jako by se vám rozvázal jazyk. Nemůžete to zastavit a máte pocit, že je to včera, co jste se rozešli/y od kafe. Jsou to moc fajn pocity, když jdete na schůzku se staženým zadkem jak na první rande, doufáte, že ten člověk je stále normální, že mu sláva, peníze nebo láska nevlezla na mozek, a pak zjistíte, že je vše stejné a ta doba, co jste se neviděli, jako by nebyla.



Ale se všemi radostmi přicházejí i povinnosti. Nesmí se to přehánět, ale i s nimi jsem již pohnula. V úterý jsem byla zušlechtit své vlásky. Ano, mám je kratší, mám jich méně a je mi fajn. Pokud by vás zajímalo, jak vypadám, tak vydržte, já se snad také jednou vyfotím. Jinak jsem byla také vyřizovat záležitosti ohledně odjezdu - došla jsem na pojišťovnu. Seberou mi moji téměř novou, krásnou kartičku pojištěnce a připojištění na rok mě bude stát kolem čtyř tisíc. Další povinnosti a papírování nechávám na příští týden, času dost  ;-)

Jinak, moji milí zámečtí, přestože jsme tomu letos tolik nedali, alespoň co se mé osoby týče, tak s vínem jsem kamarád. Dnes jsem povečeřela lahvinku červeného tramínu a odešla jsem po svých a více méně jej necítím, to je příprava, škoda jen že jedu hlídat děti a ne na vinobraní ;-) Moje milé PéZetka, moc na vás vzpomínám, chybíte mi, společná koupelna, zahulený výklenek u okna i noční panorámata, kterých jsme si kvůli zimě letos moc neužili. Mám vás ráda a držte se, posílám vám tam energii, sluníčko a turisty!

1 komentář:

  1. A turisty, Baruško ty nás nemáš ráda, když už tak leda příjemné turisty:-) Jó a co zubař...:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!