Vysvědčení: přirozená inteligence 4!

Tak by se dalo charakterizovat stádo muflonů, které navštěvuje hrady a zámky. Kromě toho, že nejsou schopni číst, dokonce je jim zatěžko si prohlédnout fotografie a celý tento proces zakončí neschopností se rozhodnout, jaký okruh na objektu si zvolí. A když jim člověk chce poradit, neb ho o to požádali, ve finále jsou rozhořčeni, že podceňuje co do fyzické zdatnosti nebo naopak jejich síly přeceňujete. V tom aby se blbej vyznal!



Tohle všechno by člověk s trochou promile v krvi dokázal pochopit, ale co mi nejde na mysl, jsou ty jejich debilní dotazy. Když jdu na zámek, předpokládám, že prohlídka povede interiéry zámku, ale opak je pravdou! Včera dorazil pán, který mi položil záludnou otázku: "A ta prohlídka vede zámkem, nebo je tam ještě něco navíc?" No, řekněte sami, co byste milému pánovi odvětili? Já jsem jen zamrkala, polkla jsem a držela se, abych ho neposlala do patřičných míst. To je provej absolutní ignorace. Já vím, že nemůže vědět, že před ním přišlo dalších deset XXX (píp píp píp), kteří se ptali také na stupidní otázky, na druhou stranu vzájemné pochopení a úcta by byly na místě.

A z jiného soudku...hmm...takže včera to byl měsíc, co mi zbývá do mého odjezdu. Od prosince, kdy jsem se rozhodla, že pojedu, ten čas utekl jako voda o povodních a já už bych měla začít zařizovat to málo, co mám na starost. Jenže se mi do toho moc nechce. Jsem teďka na zámku, v příjemném prostředí s fajne lidma a na odjezd nemám ani pomyšlení, leč věřím, že se cestovní horečka dostaví a vše bude v naprostém pořádku. Takže se ,přátelé, mějte se pěkně a někdy nashledanou!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!