ptáci na stadionu a peníze navíc

Je to zvláštní, jak člověk bere spoustu věcí jako samozřejmost, že se ráno probudí, že vstane, nasnídá se apod. Všechno je to pro nás běžné, prosté, bez dechu, myšlenky a nikdy se nezamyslíme, proč to tak je...proč ráno nejdeme spát, nevečeříme a neloučíme se...





Dneska jsem se dostala do stavu, kdy jsme zahlédla hejno ptáků, nevím, jací to byli, ale letěli synchronně. V tu chvíli mi přišlo na mysl, jakto že letí tak stejně, tvoří útvar aniž by se jakkoli změnil při vychýlení z trasy... Neuvěřitelné, to mi asociovalo spartakiádu. Možná taky proto, že jsem dneska četla, že se na Strahově příští rok bude konat hromadné cvičení, něco na způsob spartakiády aneb zpátky na stromy!

No, dost filozofování a teď nějaká ta legrace. Dneska bylo na zámku spoustu lidí, nezvykle mnoho a byli hodní. To je první udivující zpráva a hned následuje druhá! Dostala jsem dýžka (tips) i za to, že jsem bezmocně hleděla do drobáků ve chvíli, kdy jsem měla lidem vrátit... Pro příklad, vyřkla jsem sumu 447. Paní mi dala pět set deset. Chvíli jsem koukala na dlaň s penězma a poté přišla blahodárná věta, ať ji dám padesát korun bo co :-D Nemělo to chybu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!