promiňte, ale já si pamatuji

K tomuto článku mě motivoval titulek jednoho dnešního článku na Novinky.cz. Vím, tento server je pod vlivem deníku Právo, které je více či méně nenápadným následovníkem Rudého práva, ale tohle mě fakt dostalo!


Píše se tam, že komunisté by v případných volbách dosáhli stejného počtu hlasů jako ODS, což je dost děsivé. Zrovna dneska na poště jedna paní povídala: "Za minulého režimu, když jsme ještě jen tak někam nemohli,.... dokončení věty není podstatné. Každopádně tato dáma si to ještě pamatuje a zjevně se jí v tom průzkumu neptali, neboť by to nemohlo přeci dopadnout takto. Copak si to lidi nepamatují? Já si pamatuji, když jsem měla exotické ovoce jen o Vánocích nebo, když jsme měli všichni stejné pískové (no, spíš jiné barvy ;-) punčocháče. Lidi, sakra, dělejte s tím něco...



Teď z trochu jiného soudku. Léto se nám pomalu ale jistě vrací, alespoň podle venkovních teplot. Je doba zkracování sukní, triček, vlasů, ale i vousů, viďte pánové?! Jinými slovy, páni šermíři se dneska oholili, vypadají jako lidi, tak se na ně přijďte o víkendu na zámek podívat, když už ne na mě ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!