když se vám kůň podívá do očí

má to neuvěřitelnou sílu. Já ke koním chovám více než respekt, neboť nikdy nevíte, co zvíře udělá. Ale tohle byl dnešní nejsilnější zážitek. Navštívili jsme stáje ve Slatiňanech a stojí to za to!


Po roce fungování na žlebském panství jsme se konečně, a jak to často bývá, narychlo domluvili, že si uděláme výlet na spřátelený zámek - Slatiňany. Cesta tam byla upršená, ale dorazili jsme v pořádku. Tamní kastelán měl pro nás překvapení, a tak jsme dřív než do zámku, zašli do hřebčína. Prohlídka trvala nevím jak dlouho, ale bylo to moc fajn. Přestože koně moc nemusím, tak mi nedělalo problém to vydržet a i se mi povedlo pár fotografií...


...a ten jejich pohled?! I pohlazení jsem si dovolila, i když respekt tam je neustále. Ty velké oči, ta hloubka pohledu a ta důvěra...to byly věci, které mě naprosto dostaly. I tak mi asi dvouhodinová prohlídka stačila. Ještě jednu fotku vám sem hodím, hodného koně, který chudák zažil špatnou drezúru od cvičitelky a psychiku má poničenou ještě dnes... byl bojácný a měl jedno oko hnědé a druhé si prohlédněte na fotografii...


Pak jsme se konečně dostali na záchod a usoudili jsme všichni včetně průvodce (Jardy, kastelána), že máme hlad a potřebujeme načerpat nové síly. Jarda nás zavedl do výborné restaurace, nemělo to chybu. Smáli jsme se od začátku až do konce. Porce velké a najedli jsme se téměř za hubičku, tedy restauraci U Zámku ve Slatiňanech můžu jen doporučit.

Prohlídka zámku byla letem světem, jak foukalo a že jsme prošli i střechy a měli možnost rozhlédnout se do okolí, o tom svědčí následující fotka...


V půl desáté dojela naše posádka, jely dvě auta, konečně domů. Byli jsme vyčerpaní, ale dovezly jsme si s Marky i suvenýry, neboť jsme se zastavily i v Pardubicích a v pro mě zakázaném krámu(SIX-bijoux) měli slevy.

Další týden tady utekl jako voda. Běží to hrozně rychle. Už je čtvrtého července a já za měsíc a kousek odjíždím pryč. Blíží se to, ale snažím se si ten měsíc tady užít, tedy těšte se na další příspěvky, bude to stát za to.

Dělejte tak, abyste nikdy nemuseli litovat, že jste to neudělali, neboť většina chyb se dá zpětně napravit, ale nikdy už nevrátíte čas, abyste vysněný čin mohl vykonat.

2 komentáře:

  1. Ale ja v te bijoux fakt nic nechtela:-)

    OdpovědětVymazat
  2. krásnej článek. jsem nervózní! :D cestovní horečkááááááááá... Zee

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!