kávu, čaj nebo...mě?

To samozřejmě není moje původní hláška, mám ji z jednoho filmu, který upadl do zapomnění natolik, že nemá smysl ho zde jmenovat. Nicméně, tento den se jí neuvěřitelně podobá.



Ráno jsem posnídala kávu s mlékem, to jsem ovšem netušila, co všechno mě ještě čeká. Večer byl jedna velká neznámá. Při kávě jsme rozjímali, jací budou lidé a kdo by kdy měl jít. Stále platí, že není člověk ten, by se zalíbil lidem všem. Neboť když průvodci chodí méně častěji, je jasné, že přímou úměrou stoupá počet lidí ve skupině. Kdyby tomu bylo naopak, chodili by co deset minut, čtvrt hodinky, ale zato s pěti maximálně deseti lidmi... Káva mě vzpružila a já jela jako namydlený blesk. Lidé chodili po skupinkách, a tak se i jejích dotazy poměrně rozmělnily do celého dne. Na krmení se dneska nikdo neptal, zato na rozdíl v prohlídkových okruzích téměř všichni. Asi, standart, po týdnu na kase zámku bych si taky mohla zvyknout.

Odpoledne, navečer, jsem si dala čaj. Tedy, zažila jsem luxus toho, že dorazil člověk za mnou, nabídl mi pět variant, co bych si mohla dát, a když jsem si vybrala, tak mi to i přinesl. Tvrdil mi, že zelený čaj, který mi uvařil, není exkluzivní, ale v tu chvíli mi udělal dobře jak na těle, tak na duši. Příjemně završil můj týden paní pokladní a dokonce jsem byla díky němu schopná dopočítat se finálních čísel a zjistit, že jsem v plusu ;o)

A třetí část názvu? Na "mě" dneska nedošlo, ať už o tom uvažujete v jakémkoli kontextu. Zjevně jsem vůči narážkám či návrhům nebo náznakům imunní anebo jsem prostě Bára, která má ráda svůj klid po tom celodenním hysterčením za pultem, a nikdo mě již více nechce. Nemyslím to nijak zle, ba naopak. Tohle byl příjemně strávený večer v příjemné společnosti Áji, větru, Toma a dalších.



Ah, právě mi tu někdo zhasl, sedím na chodbě a chytám internety ( :-D) a poslouchám linoucí se tóny kytary a sem tam zaslechnu lidský hlas, který patří jedné osobě, která... No, netřeba to rozebírat, jako jedna z mála žen jsem k písmenu "S" nedomalovala hlavu, tedy nevypadalo jako had a nepřipojila slovo "strach" aniž bych tušila, že se jedná o políčko "sex".

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!