a jak to skončilo...

Je to neuvěřitelné. Dvacátého června jsem dorazila na žlebský zámek a těšila se na měsíc a půl se skvělými lidmi, kteří nezkazí žádnou srandu. Inu, čas letí jako splašený a ono už je to dávno pryč. Dnes je neděle, 31.června a já jsem odvedla svou poslední prohlídku na budoucí rok.


V průběhu mého letošního působení na zámku jsem prováděla celých pět dní. Střídala jsem na kase a hrála si na administrativní pracovnici správy zámku. Nemělo to chybu. Mám na to převážně pozitivní myšlenky. Ani se mi odsud nechce, přestože vím, jaká další dobrodružství mě čekají.



Zažila jsem tu několik kulturních akcí, vypjaté situace, slzy, ale v drtivé většině jsem si během zdejšího působení smíchem prodloužila život nejméně o pět let. I v letošním roce jsme se škádlili, s Míšou se prali jako "holky". Bydlela jsem opět s Ájou, se kterou jsme se ráno vždy posílaly za vedením, že nebudeme daný den pracovat. I s Marky jsem si užila své, když jsme jí v Pardubicích dvě hodiny vybírali boty a bez úspěchu. Mates nás poctivě zásoboval výborným moravským vínem, takže o vtipné momenty pod vlivem nebyla nouze. Seznámila jsem se se svou jmenovkyní, se kterou mám mnoho společného a na spoustě věcí se shodneme. S Martym ještě z Karlštejna byla taky švanda, když si špinavé prádlo k praní připravil do úhledných komínků. Nebo, když kluci ze stánku nosili nám, průvodcům, sladké pečivo k snídani. No, a nesmím zapomenout na kastelána, který by mi nejraději připevnil kouli na nohu, abych nemohla odjet.

Těžce se mi bude zítra odsud odjíždět, ale jak jsem si řekla v prosinci, kdy jsem na nabídku práce au-pair kývla, dobří přátelé zůstanou a ti ostatní, no, oddělí se zrno od plev ;o) Ještě nemám sbaleno na zámku a už přemýšlím, co všechno budu muset během dvou týdnů v Berouně zařídit, zvládnout a zabalit. Lidičky, držte mi palce, ať to všechno zvládnu. A vy, bando žlebská, držte se, zvládněte to tady a s mnohými se ještě letos shledáme!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!