Život na vysoké noze


Abyste měli představu, co to obnáší. Chudák holka, která je bude nosit! :-D Měla jsem připravený i humorný zážitek k těmto botám, ale bohužel si ho nepamatuju :-D Samozřejmě si pamatuju ten okamžik, ale už ne ten moment, který byl tak vtipný. Ale vypadalo to dost podobně jako v úterý večer.... "Sakriš, mám nahoře patnáct rohlíků, jsem ti nějaký mohla dát." "To je v pohodě, já mám tři kila brambor!" :-D No, ono to takhle nevyzní tak vtipně, ale věřte, bylo tomu tak.


Nu což, už je tomu tak, mám prázdniny a jsem na zámku. Jako loni jsem tu potkala nové lidi a musím říct, že to stálo a stojí za to! Pro ukázku....


Takovýchhle výbuchů bylo dnešní odpoledne plno. Je to super. Skvělý!! Nemá to chybu a za pár dní již budeme kompletní... ;o) Dnešní den byl po dlouhé době zase pracovní, opět byl plný momentů, kdy člověk nechápe.... Třeba, plná pokladna dětí, prvňáčků, a dospělý chlap není schopen počkat, aby si koupil dva pohledy, tak mi raději za pohlednice v hodnotě deseti korun dal dvojnásobek se slovy: "To je dobrý." Říkal to již směrem ke dveřím... Ale co, těch bude v sezóně plno. Také úvod u Kosáků, no klasika, výbuch smíchu jeden za druhým... I swear aneb jeho svetr! :-D

Budu vás informovat, jak a kde se nacházím, takže buďte v pozoru...

1 komentář:

  1. hááááááá, vidím lentilky! mám radost, že máš radost a že se máš na Žlebech fajnově :)) mně už zbývá jen .. ehm :D .. pár zkoušek a budu si užívat.. do srpna :D a pak bude konečně maximální klid.. na chvíli :) Zee..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!