šikovný český ručičky

Poslední dobou mě nějak pronásleduje kreativní duch. A je vytrvalý, fotky mu nestačily, ani jejich dvě série, tak jsem musela tvořit pomocí lepidla, peří, glitrů a mnoho dalšího materiálu. Zlatý český ručičky se nezapřou...Ne, tohle není můj výtvor, ale samou radostí jsem ještě nevyfotila, ale nebojte, dočkáte se ;o)





I když je člověk aktivní, nesmí se to přehánět...Vladimír Vondráček řekl: "Práce je krásná. Nesmí se však stát výhradním účelem života." No, to je krásné rčení, až by tomu člověk uvěřil :-D

Je sobotní večer, trávím ho doma v poklidu s rodinou. Včerejší večer byl ve znamení pití a smíchu. Nemělo to chybu, proto dneska odpočíváme. Chcete vědět, čemu jsme se smáli? Mimojiné i následujícímu vtipu:

Bydlí takhle vedle sebe Íránec a černoch. Oba mají děti a Íránec obdivuje, jak jsou černochovy děti tmavé. No, když se jim oběma narodí třetí dítě, a to íráncovo je opět světleší, nedá mu to a jde se za černochem zeptat..
Í: Ty, jak to děláš, že máš ty děti tak krásně černý jako čokoláda.
Č: (Smích) Já to věděl.
Í: Co jsi věděl?
Č: No, máš ho dvacet pět centimetrů dlouhýho?
Í: No, asi ne.
Č: A máš ho šest centimetrů v průměru?
Í: No, asi ne.
Č: Tak to je jasný, jde ti tam světlo!

Smějete se? Doufám, že ano, že jste se pobavili. Tak hezký večer¨!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!