příliš mnoho povyku pro nic

Tak by se dal nazvat dnešní den. Ráno bylo poněkud hektičtější, proběhlo malé nedorozumění, trocha srandy i stresu. Čekala mě první prohlídka na žlebském panství v anglickém jazyce. Nedočkala jsem se, neboť páni z ho(v)norace se neuráčili dostavit, ba ani omluvit, což člověka se selským rozumem přivádí do úžasu. Na druhou stranu to člověka i zklame, protože kdo by jiný měl jít příkladem, že?



Přestože jsem dneska v podstatě nic moc neudělala, to vyřizování mailů se moc nedá počítat, člověk byl neustále na trní, kdy bude muset na prohlídku, tak jsem zmožená, bolí mě nohy a klidně bych zaujmula polohu vyfoceného plaza! :-D Taky bych se při tom takhle smála, ale vybrala bych si pohodlnější místo - postel! Takže dobrou! :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!