lidí slyší, chápou a vnímají jen to, co se jim hodí

Ano, je tomu tak. Poslední dobou pozoruji, že třeba s někým vedu konverzaci, ať už v psané nebo mluvené podobně, a on hovor odvádí jedním směrem, aniž by vnímal, že já jsem v tématu již někde jinde. Je to smutné, když dva lidé vysílající k sobě zprávy ve stejném jazyce, nejsou schopni si rozumět.


To jen tak pro začátek můj poznatek z posledních několika dní. Včera bylo úterý a u mě v bytě proběhla první pořádná akce, na dlouhou dobu poslední. Byla v mafiánském stylu, nemělo to chybu, sešlo se několik typů osobností z podsvětí - gangster z Veřejných nepřítel s Johnnym Deppem, želva ninja, myslím, že to byl Leonardo a taky nechyběla bordelmamá.... :-D Následná ukázka....


Nemělo to chybu, umazaly jsme stěnu a rozbily skleničku. Holky, v pohodě, nehody jsou zamazány do ztracena ;o) ale ten stres, aby byt přežil zase nechci dlouho zažít. :-D

Jinak tento týden je zatím úspěšný, tedy i mě se zkouškové období krátí, což znamená, že se blíží odjezd na zámek. Olalala, vinné večery v předzámčí, ranní káva, příjemní návštěvníci a neuvěřitelná suma peněz na kontě. :-D A TEĎ ZPÁTKY NA ZEM!! Vinné večery v předzámčí, ranní káva, hromada lidí na zámku, nějaký ten grošík v kapse a spousta srandy! Takže jednu zámeckou...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!