když Bridget Jones vešla v platnost :D

Abych byla přesnější, ve druhé dílu této sladké romantické komedie Bridget říká: "Víš, já věřím, že na každého spadne za rok určitý počet hoven. No, a letos již bylo těch škod hodně, takže odteď už bude vše jen dobré..." No, a poté ji zatknou na letišti a na nějaký čas jde do thajského vězení.




Ne, že by se mi stalo něco podobného, v Thajsku jsem v životě nebyla, ale vzpomněla jsem si na to tento týden v úterý. :-D Padání hoven dostalo úplně nový rozměr. Jdu si takto po Plzni, je vedro k padnutí, takže člověka by nenapadlo, že by létali ptáci. Ale co se nestalo?! Jeden holoubek si takhle letěl a vypustil nádrž. Zřejmě mám již příděl hoven za sebou, neb mě opeřenec minul. Sic jen o pár centimetrů, ale aspoň jsem nemusela řešit případnou skvrnu a smrad :-D


A dneska jsem zažila další situaci k pousmání. Jedu si takhle nakoupit. Projet Berounem v pátek dopoledne je nadlidský úkon, leč mě se to podařilo. S vypětím sil jsem dokončila travers přes celé město a chci zaparkovat před supermarketem. Vyhlédla jsem si místo mezi dvěma auty. Jak říká máma, je to trénink, aby si člověk procvičil pozornost a všechny smysly potřebné k tomuto úkonu ;o) Tak jsem si přibrzdila, podřadila a zatáčím...a ejhle. Kdo tam nebyl? Malý, asi čtyřletý možná pětiletý kluk, v puse lízátko a čůral na lampu! :-D Ta situace byla velice vtipná. Doufám, že i vy jste se pobavili.

I na ochutnávce vín se dá nasmát, až by člověk spadl ze židle. Ale myslím v důsledku situace, otázky, připomínky, ne, pod vlivem vína. Ano, mě se to stalo. Sedíme si takhle v salónku nejmenované hospody v Berouně, popíjíme různé druhy vín, říkáme si, co nám chutná či nechutná. A v tom se jeden postarší pán, tedy vlastně starý, zeptal: "Je na vínu poznat, zda je z tanku nebo barikované?" Pro laika je to asi normální otázka, pochopitelná, ale pro někoho, kdo jde na objednávku vín, je to otázka stupidní. Takovíto lidé by měli základní věci znát. A když je nevím, zjistím si je v pohodlí domova... ;o) No, ať už si toho byl pán vědom nebo ne, rozesmál celý salónek. Celou situaci pak korunoval ještě jednou otázkou: "Když jste říkal, že nepoužíváte sklípky, ale klimatizované haly, na kolika místech měříte teplotu v hale?" Tak tímhle se odepsal! :-D :-D A nakonec malé ponaučení až z Číny: Hloupý člověk by udělal nejlépe, kdyby mlčel. Ale kdyby věděl, že má mlčet, nebyl by tak hloupý.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!