V tom aby se blbej vyznal!

Je to neuvěřitelné, už jsem tu týden. Utíká to jako voda. na druhou stranu stačil i takto krátký časový úsek a já už mám zpřeházené dny... to znamená, že v neděli jsem měla všední den a dneska, kdy mám volno, jsem se divila, že je snídaně s novou :-D Vzhledem k tomu, že je zámek a hlavně brána uzavřena, bylo v předzámčí liduprázdno, jen my jsme se tu vyvalily na sluníčku....




Že nám to sluší, co? Zámecké krásky, no.. :-D Poprvé v životě jsem vařila lasagne, lidičky, to byla sranda! Nikdy jsem netušila, co všechno se může stát! Abyste měli představu, Garfield by se z toho neradoval. Nebyly boloňské. Navíc se špenátem, ale než se do toho stavu dostaly, prošly složitým procesem. Nejprve bylo třeba je uvařit. Nj, ale pláty se k sobě lepí...takže jsme je musely s holkama rozlepit...


...následně se potřely olejem s česnekem, pokladly šunkou se sýrem a ještě se zabalily se špenátem. Lidičky, to vám byla dobrota!


Ještě řekněte, že to nevypadá dobře! :-D Nj, krásný to byl volný den. Zasloužený, po tom týdnu. Lidé chodili v neděli jak praštění. Ptali se hloupé otázky, chtěli platit čtyřicet korun místo 260 Kč. Někteří se hrozí tím, že nečuchám, že jsou již v důchodovém věku, druzí zase chtěli plné vstupné místo sníženého. No, blbej, aby se v tom vyznal! Holt, není člověk ten, který by se zalíbil lidem všem!

1 komentář:

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!