vesele jen vesele život musíš brát, když se tváříš kysele, kdo tě má mít rád

Dnešní článek bude vede ve veselém rytmu, takže si pro začátek pusťte tento song ;o) A aby ten pozitivní duch pokračoval, uvedu příspěvek i citátem, který mne rozesmál hned ráno...
..."Sex bez lásky je celkem nesmyslný zážitek, ale mezi všemi nesmyslnými zážitky si stojí hodně vysoko." A kdo toto moudro vyslovil? Robert Fulghum!

Robert Fulghum
Ale my se nebudeme mračit jako on a pojedeme dál. Po úvodní písničce následuje další. Hned poté, co jsem prohlídla email, jsem si otevřela google a co tam na mě čekalo? Drnky brnky! Ano, je výročí nějakého (hudebníci mi odpustí) kytaristy a pro jeho výročí google vystyloval své logo na stránkách právě do tvarů strun. Další servery na to reagovaly. Je to roztomilé, jak google mění své logo podle datumů a výročí, tzn. třeba na dětský den nebo právě dnes.

A tak, mějte se krásně a hlavně vesele

2 komentáře:

  1. Mě teda sex bez lásky vůbec nesmyslnej nepřipadá...smysl to má docela pěknej ;)))) S.U.

    OdpovědětVymazat
  2. Nebudu to komentovat, ju :-P obě víme!! :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!