chodí pešek okolo a mapuje tvý touhy

znalci vědí, že jsem si pro dnešní název příspěvku vypůjčila větu od pánů Kabátů. Ta písnička je magická, vždy si při ní vzpomenu na jednu osobu, která pro mě hrozně moc znamená, a to právě při slovech, které se nachází v titulku. Je to vtipné, celý ta písnička je o chlapovi, který se jmenuje stejně jako duch, který je hlavním motivem nejednoho filmu.


A já čekám, že na mě přijde strašidlo, ne tento duch, ale ten, který fandí černému svědomí, neboť jsem se dneska skoro nic nenaučila. A jak platí pravidlo zkouškového období, mám krásně vytřenou podlahu v celém baráku :-D No, prostě člověk udělá cokoli, aby se nemusel učit! :-D

Abych se z toho nezbláznila, musím vymyslet nějaký plán, jak vymýt myšlenky, prozatím mi k tomuto účelu slouží youtube, ale ani to není mocné. Jen, abyste měli představu, tak tady je malá ochutnávka. ;o)

Ale, jak pravil Karel Čapek: "Statečnost intelektu, to nejsou vážné názory, to je odvaha pořád myslet." S touto myšlenkou se uklidním a jdu spát! :-D



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!