ČD jely na čas, ale já jsem zpožděná

Je skoro půlnoc a z kostela zvon mi noc připomíná,... Ano, dnešní, vlastně včerejší článek, je psán s drobným zpožděním :-D


Můj dnešní relax spočíval v tom, že jsem plnila své pracovní povinnosti - roznos letáků a hlídání dvou na první pohled sladkých holčiček, které jsem viděla asi naposledy. Když jsem v září hledala práci, náhodně jsem narazila na inzerát a s neznámou matkou dvou dětí jsem se domluvila ještě ten den na setkání. To proběhlo vcelku normálně, ale hned druhý den mě probudila telefonem, zda můžu nastoupit ihned. A tak začala moje služba ve slovensko-alžírské rodině. Během těch několika měsíců jsem měla možnost poznat prostředí moderní rodiny, byla jsem slečnou na hlídání, ale i módní poradkyní, neboť jsem pokaždé musela odpovídat, zda daný outfit maminky je vhodný. Musím říct, že dnes poprvé jsem měla výtku, a to k botám, jinak to bylo jindy perfektní. Ale i já jsem byla chválená, jakou mám krásnou kabelku, jak si umím namalovat nádherně linky a ty dlouhé řasy! Asi mi to fakt občas sluší. I sám Oscar Wilde říkal: "Ženy vzněcují v mužích touhu vytvořit veledíla, a překáží jim v jejich realizaci." Vím, že se to na první pohled nehodí do kontextu, ale v mém směru chápání to vystihuje fakt, že žena, která se pěkně namaluje a vhodně obleče ke svým proporcím, může muži zamotat hlavu, aniž by to tušila :-D (Nebojte, já se za takovou nepovažuju, i když v to doufám :-D)


Tak jste se dočkali mé fotografie v mém článku. A abyste neměli noční můry, zde je malá kompenzace.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!