šrouby


Vím, začínat fotkou je poněkud netradiční, ale já si byla dneska odpoledne vyčistit hlavu, abych už tyto věcičky neměla v hlavě ;-) Je to zvláštní, protože přestože jsem chtěla vypadnout z města a vyrazila na cyklostezku, málem jsem byla přejeta autem, cyklistou i bruslařem, tak jsem se vydala někam výš, mimo cestu, mimo civilizaci...



...je to krásný, když se člověk dostane do míst, kde může svrchu shora shlížet na ostatní a přitom mít pocit, že je v tu chvíli na světě sám. Přesně takovýto pocit jsem měla v místě, odkud je brána tato fotka. Počasí bylo skvělé, slunko hřálo, vítr jsem měla ve vlasech a v uších skvělou muziku! Kdyby nebylo telefonu, nevěděla bych, že musím ještě nakoupit, takže jsem tam pobyla jen chvilinku, ale rozhodně je to super místo na piknik.


Cestou zpět jsem natrefila na prostředek hromadné dopravy, jestli městské to nevím, ale rozhodně bych v tom nechtěla cestovat, neboť bych se pod plachtou asi uvařila. :-D Pokud by nám však pan řidič nechal plachtu takto odhrnutou, bylo by tam poněkud frišno... :-D

A výsledek dnešní procházky? Pár fotek a v podstatě vyčištěná hlava. A to byl účel. Jen jsem se vrátila pak do auta a chlap z vedlejšího vehiklu na mě civěl a netušila jsem proč, tak jsem na něj vrhla vražedný pohled, úspěšně na první pokus vycouvala a odjela. Není nad to si udržet dobrou náladu a nenechat si ji zkazit od nějakého nerváka ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!