není voják jako voják!

to je hláška z Pelíšků, mnozí určitě poznali ;o) nevím proč, ale tento název mě napadl chvilku před napsáním článku. Albert Einstein jednou řekl: "Dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost. Ale u vesmíru to není tak jisté."


No s tou hloupostí je to jednoduché... lidé jsou akorát líní přemýšlet a uvažovat. I napočtení do desíti je pro ně mnohdy problém a udělají věci, kterých poté velmi litují. Na druhou stranu se říká, lituj jen toho, co jsi neudělal. Pozor, nezaměňovat s blbostma typu neuváženého rizika, ohrožení života a zklamání svých nejbližších.(nemusí to být zákonitě vaše rodina)

Jeden mladý člověk (ano, jsi to ty BFF :-D) mi řekl, že bych se měla více zajímat o sebe a svoje potřeby. Co já chci a nebýt štědrá jen k ostatním ale i k sobě. Pravdou je, že čím dál víc mě okolnosti přesvědčují, že tomu je tak, doopravdy. Třeba moment, kdy se vrátíte někam po dlouhé době a místo vřelého přijetí na vás jen prskají, no co z toho člověk má. Jen slzy na krajíčku. A to já nechci.


Takže si třeba obuji jednu botu takovou a druhou jinou :-D Takže to nakonec dopadne, že boty, plátěnky, přenechám za tisíc kámošce, neboť svůj litřík proměním ne za jednu ale za vícero věcí... :-D A já myška hrabalka...naušnice, naušnice, triko, jídlo, cokoli...jen si udělat radost, aby člověk cítil odměnu za své úsilí..

Loučení bývá bolestné, mnohdy smutné a nepříjemné, dneska nemám nápad, jak originálně říct: "Jděte spát, je pozdě," a tak tady máte obrázek i se slibem, že budu fotit víc ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!