mák nevoní

Doopravdy nevoní, až by se dalo říci, že smrdí, ale když je jich hodně, tak vám smysl zraku přehluší smysl čichu a rázem jste jako na konci světa. Ještě když zafouká vítr, dokonalost sama!



Další věc, kterou jsem zjistila, že se člověk může nicneděláním zašpinit víc než nějakou činností. Nevěříte? Já jsem toho jasným příkladem. Dnešek byl den, kdy jsem doopravdy neměla téměř nic na práci. Ráno jsem vstala, dvě tři hodiny zevlila doma. Pak jsem se odhodlala, vytiskla si materiály na další zkoušku a jala se to učit. No, buďme upřímní, alespoň si to přečíst. Vypadalo to následovně, ležela jsem v plavkách na čisté dece,  chodila jsem v botách a seděla na zahradní židli s polštářem. Kde se tedy všechen ten bordel, co se objevil po mé lázni ve vaně vzal?! Já vám to povím, krémy jsou lapači prachu a špíny. Pravda, po dnešním přečtení materiálů ke zkoušce na přímém slunci nejsem vůbec spálená, ale moje nadšení ze získání tmavého odstínu opadlo ve chvíli, kdy jsem vylezla z vany :-D


V tomhle parném počasí se obecně člověku nic nechce...kolikrát i záchod, asi padesát kroků od deky, je pekelně daleko. Dnes jsem toho moc neudělala, ale nejsem jediná. Na následujícím obrázku můžete vidět, jak dřela moje kočičí kámoška...



Chudák holka, měla náročný den. Se mnou spala v noci od jedenácti až do osmi do rána. Poté se přesunula do postele k babičce a dědovi. A zakončila to spánkem pod pergolou v jednom ze zahradních křesílek. Pane Bože, v příštím životě bych chtěla být kočkou v naší rodině!

1 komentář:

  1. :))) kočky prej spí až 20 hodin denně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!