letadla letěla do zatáčky

no, doopravdy. Dneska, když jsem jela vlakem domů, tak jsem viděla hned několik letadel, která letěla do zatáčky, ale jako poměrně dost brutálně. Jako kdyby dopravní letoun měl velikost vrtulníku a chtěl jednoduše zahnout za roh. Vůbec je tento týden na leteckou dopravu a moje zážitky s ní výjimečně bohatý. Například ve středu jsem poprvé v životě viděla špinavou čáru za letadlem. Jasné, samozřejmě, že vím, že i letadla za sebou vypouští výfukové plyny jako auta, a tak není divu, že dým v podobě čáry za nimi je tmavý, špinavý. Ale ze země to nikdy není vidět. Fakt, že je to doopravdy špinavé, jsem objevila až při cestování letadlem. Asi jsem opožděná, no :-D



Taky jsem se dneska dostala do prekérní situace, nevěděla jsem, jak vysvětlit rčení: "Tě pálí bruska, ne?" Jak byste to vysvětlili člověku, který pochází z míst, kde to nepoužívají. Netušila jsem totiž, že je to naše místní speciality, nebo ne?

Jo, a na závěr celého dne jsem vytřela pánům na baru v jedné berounské hospodě zrak. Potupně jsem dovalila se džbánkem, se kterým tam maximálně dvě hodiny byl táta, pro pivo a poručila čtrnáct kousků s sebou. Všichni čuměli jak puci a řešili, jak to odnesu. Zaplatila jsem, chlápek mi to podal přes bar. Já, svaloun, jsem to chytla jednou rukou a vyrazila jsem z hospody směr auto. Neviděli jste nikdy tolik pohledů :-D Musela jsem se smát a v duchu si gratulovat, že jsem je doběhla. Žádný, ženská chudinka, ale na druhou stranu se nikdo z nich neměl k tomu, že by mi pomohl. Bačkory!

1 komentář:

  1. to by byla sranda, kdyby letadla lítala jenom rovně :D hele, z opožděnosti si nic nedělej.. já jsem takovej blbec, že mi nikdy nedošlo, že strom nejdřív kvete a pak teprv rostou listy :D

    to bych taky nevěděla jak vysvětlit... :D

    mno vidíš, jaká jsi šikula... teď už jenom zkoušky a bude hotovo ;) doufám, že to pokračuje dobře!!! Tjn, to je dnešní doba, většina chlapů jenom čumí a nemá se k činu... shit happens, no... :)

    Zee

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!