konečně jsem se dočkala

ano, je to pravda, dneska oficiálně poprvé v historii svého balkónku jsem sem vytáhla židli, uvařila kafíčko, nabila notebook, přitáhla všechny potřebné věci a vyhlašuji podvečer na dvorku našeho domečku v doprovodu U2 No line on the horizon.Původně jsem si myslela, že odpoledne strávím na dece v borském parku, ale přišlo zatmění, nevěříte? Tak se dívejte!




Na každou svini se vaří voda. Na každého dojde. Boží mlýny melou pomalu, ale jistě. Můžete si vybrat jakékoli rčení, ale je pravdivé. Během tohoto týdne se to potvrdilo. Nikomu nepřeji nic zlého, ale když dotyčný kope kolem sebe a čeká ovace, tak je asi někde něco špatně, že? Naštěstí, tento člověk již nepatří do mého časoprostoru, tedy nebudu mu věnovat již více i prostor na svém blogu, nezaslouží si to!! Zažila jsem ohromný adrenalin při čekání na výsledky ze zkoušek a zápočtů, až jsem si musela jít opět udělat radost. Dámy a pánové, asi se ze mě stává shopaholic. Tedy člověk, který i kdyby měl žrát kamení, tak jde a něco si koupí. :-D Ne, že bych byla v kritické stádiu, ale tento týden byl na skutek nakupování velmi bohatý!

Musím se mát, sedím si tu, vegetím na balkóně a z okna v baráku na protějším konci bloku mě pozoruje bůhví kdo, ale zjevně ho to baví. Takhle na dálku to vypadá, že má i dalekohled, že by mi četl příspěvek před jeho publikací? No, nevadí. To teplo působí i na mozek, což je na ulicích vidět. Jako včera? Otřesný zážitek! To, že lidé nemají vkus a že si chci v budoucnu založit byznys na tom, že jim budu radit, co si obléct a co určitě ne, to je známá věc, ale tohle bylo moc. Vystoupím z tramvaje a byla jsem upozorněna na jednu dámu, no, spíš paní. Ona měla na sobě vcelku hodící se outfit až na jeden velký nedostatek. Místo sukně, minisukně, si vzala PÁSEK!!! (upozornění, Daniel Ziegenfuss má na tento termín práva) Abyste pochopili. Sukně dané paní byla tak krátká nebo tak vysoká, že jí koukaly půlky!!! Normálně jí čuměl zadek! No hrůza, chtít to vyfotit, tak mi praskne čočka! :-D :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!