I bílá labuť je krásná..

...labuť pták, který je ladný a na vodní ploše je až královský. Nejraději mám pohled na labutě, když je slunce nízko a já vidím tu pomyslnou dvojku tvořenou jejich tělem. Při poslední jízdě vlakem jsem při pohledu na oblohu viděla několik letadel, která křížila své vzdušné cesty. Zamyslela jsem se, kolik lidí je v ten samý moment na cestě ať už vlakem jako já, nebo letadlem nebo autobusem. Občas si fakt říkám, že přemýšlím nad blbostmi, ale o tom to je, že se člověk zamyslí. Jen to nesmí převádět do praxe tak, aby nežil v reálném světě ale jen ve svých myšlenkách.


Říká se také, že labutě jsou věrná zvířata. Že když z páru jeden odejde (zemře), ten druhý si již nového partnera neshání a zbytek života žije sám. Samozřejmě se tohle nedá čekat od lidí, ti jsou tvory společenskými, i když někteří zřejmě při výuce tohoto tématu chyběli. Například domluvit se na něčem a následně bez vysvětlení danou akci, věc nebo cokoli bojkotovat bez udání důvodu, to mi přijde doopravdy neslušné. Nicméně se musím pochlubit, pondělní večer byl skvostný. Jela jsem na výlet do Prahy na koncert N.O.H.A. a absolutně to nemělo chybu!Pijama a to jsme netušily (já a Baru), co nás ještě čeká. Hodinové čekání na vlak domů jsme zvládly i v Praze na Hlaváku. Dokonce jsme se tam seznámily s jedním klučinou z Rakouska. Byl moc fajn, vyměnili jsme si kontakty. Aneb hurá, rozšiřuje se mi základna pro cestování, prý až pojedem někdy do Rietzu, máme u něho volné místo ;o)


Je doopravdy znát, že je květen. O aprílovém dubnu se počasí střídalo jak na houpačce. Máj je měsíc zamilovaných a taky se to v mé blízkosti párečkama jen hemží. Je krásné poslouchat a sledovat, jak se někdo přitrouble usmívá, kouká do blba a není schopen se na nic soustředit. Znáte ten pocit? To, když vás uvnitř něco hřeje a vy víte, že existuje někdo, kdo se na vás těší, kdo vás má rád a čeká až ho pohladíte, obejmete, políbíte? Jestli ano, tak si toho užívejte dosyta. Pokud patříte ke druhé skupině, nezoufejte, taky se někdo takový objeví i ve vašem okolí ;o)

Marcelo Mastroianni řekl: "Flirt bez hlubšího úmyslu je jako jízdní řád vydaný pro neexistující železnici." Ať už si o tom myslíte cokoli, i flirt bez hlubšího úmyslu je moc pěkná věc! Když jdete do obchodu si udělat radost (neurčitou, za ničím jistým), obhlédnete si také nejprve zboží bez hlubšího úmyslu. Není to to samé?


1 komentář:

  1. :) hezký článek.. flitr bez hlubšího úmyslu je taky krásná věc, jen je problém občas v tom, že oba to nevidí stejně.. :D Zee...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!