Češi si prostě umí žít!

O Francouzích se říká, že jsou to žabožrouti, Američani jsou srovnáváni s hamburgery, Italové s pizzou a makarony, ale Češi, ti umí všechno a hlavně si žít. Krize nekrize, košíky stále plné. Období slev, akcí a výprodejů je pro normální lidi v obchoďáku životu nebezpečné. A co mě k tomuto zamyšlení vede? Vtipná situace, kdy jsem šla z večerky(kde jsem mimochodem kupovala moc potřebné věci :-D) a naproti na ostrůvku tramvaje stál pán ověšený igelitkami a ukusoval šišku salámu. Ale ne tu klasickou, tahle vypadala, že měla v původní velikosti tak metr! :-D




Další moment, který mi utkvěl v hlavě, vypadal následovně... Seděla jsem ve vlaku, v kupé seděli ještě další čtyři lidi. Naproti mně slečna, co se evidentně něco učila. Vedle mě pán, který koukal na notebooku na něco moc vtipného, neboť se usmíval. A šikmo přes kupé seděl pár dvou mladých lidí, stoprocentně vysokoškoláci, co se k sobě měli a tulili se. Já se koukala ven, slunko mi pálilo do brýlí a zalíval mě hřejivý pocit tepla, když v tu chvíli jsem viděla v poli plném odkvetlých pampelišek běžet zajíce. Nic zvláštního, vím. Ale v tu chvíli to bylo hrozně příjemné a povzbuzující. Celý ten obraz by stál za fotku, ale nestihla jsem to. Nicméně i telegrafní dráty přírodu nekazily, ba naopak ji doplňovaly jako na mé fotce, která se objevila v předešlém článku ;o)


Vůbec jsem docela romantik. Koukání z prostředků hromadné dopravy mě baví. Fakt jako jízda vlakem je pro mě lepší než sledovat televizi. Tolik zvěře člověk nepotká ani v zoo a zároveň si uvědomíte, že máme nádhernou krajinu, ale doopravdy. Vždy, když takhle někam jedu, začínám chápat, proč sem jezdí tolik turistů a cizinců ;o) No, už Mácha opěvoval naši kotlinu, i mnozí další a já jim musím dát za pravdu. Jedním slovem nádhera! A vy neseďte doma jděte někdy za konečnou ceduli vašeho města, najdete krásy, o nichž jste neměli ani tušení, a pak mi o tom napište! :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!