čekání je proces prodlužující čas

ano, zvláště čekání na výsledek testu či odpověď na důležitou otázku. Délka časového úseku je vždy nazvána stejně - věčnost! Důkaz o tom, že čas je relativní. :o)

Sobotní večer by měl asi člověk trávit jinak, než sedět doma na posteli, poslouchat muziku a psát blog. Je to zvláštní, ale ač člověk tvor společenský, mnohdy mu stačí pouhá přítomnost kočky či jiného zvířete. Abyste věděli, kdo je spoluautorem toho článku...


V posledním týdnu jsem zažila doopravdy mnoho legrace, stresu i naštvání. Ale už pondělí stálo za to! Dostala jsem otázku: "Co bylo dříve slepice nebo vejce?" Jako moje odpověď byla nejednoznačná, ale to nevadí. Co myslíte vy? Slepice? Vejce? No, jako vždy je to o logice...Samozřejmě vejce, neboť to měli už dinosauři, ale slípka byla až po nich! To je co??!! 

A v tomto duchu pokračoval týden, přes seznámení s pohledným Rakušanem až po zápočet z francouzské lexikologie, který byl v prvopočátku tajný jako hrad v Karpatech. Ale zase bylo vtipné sledovat výzkumnou práci spolužáků, neboť u mnohých nestála za nic.:-D Taky se během dne ověřil fakt, že mnoho lidí jsou svině, kteří jedou jen na sebe, ale i bez jejich pomoci zbytek kolektivu pracuje velice kvalitně dokáže předat informace téměř rychlostí tramvají v Plzni. Ještě se vrátím k té lexikologii. Jak jsem z toho byla celá rozprouděná, tak jsem vyprávěla, klasicky rozhazovala rukama, až mi spadly brýle. A moje krásné sluneční růžové brýle, které mi všichni chválili byly vejpůl. No co, už mám nové, hnědé, slušivé a doufám, že funkční. Přeci jen zkoušet si sluneční brýle v obchoďáku pod umělým světlem je docela hazard. No, ale asi mi sluší, jeden z rodinných příslušníků mi řekl, že v nich vypadám jako Michelle... Tak bacha na mě!! :o)

2 komentáře:

  1. Už máš nové brýle, jo? Super;) Těším se, až tě v nich uvidím.. K tomu tu kabelku a už jen čekám na hlášky ala Michelle :D:D
    Jo test z lef jsme zvládly - a ostatní zvládnem taky;) Prostě geniální (že jsme se na většinu nestihly ještě ani podívat, to je detail:D)
    Ivie

    OdpovědětVymazat
  2. jo, čekání je zabijácká věc... třeba když čekáš ve frontě na pořádnej roller coaster... to je něco.. :D proč by se nemohl trávit sobotní večer doma? :) hihi... jůůů, nové brýle :)) Zee

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!