bylo to rychlý a bylo to levný...

....asi se ptáte, co? Majálesový královský pátek. Neuvěřili byste, jak unaveného člověka opijete rychle a levně. Všechno to začalo Avanti, pak následovalo pár deci bílého a bylo hotovo! Já nejsem žádný pijan, ale těch hodin spánku bylo jako šafránu a práce tolik, že vše nakonec dopadlo tak, že nevím skoro NIC. První okno v životě, jako pořádné, tedy je třeba tento fakt někam zanést :-D


No, ti, co mě znají, ví, že já jsem prdlá, ale tohle je i na mě moc! :-D No, ale co, i profesionál se jednou upije a vyvádí hlouposti. I když jsem měla nakoupeno, tak se povedla udělat i tato krásná fotka...


Ale i tahle fotka v hrající hlavě se neobešla bez lahve. Jinak to bylo moc fajn, hlavně bylo pěkné počasí, a ne jako v sobotu. Déšť, kroupy, bahno...apokalypsa. Takhle vypadal amfitéatr v sobotu, kdy jsem si libovala, že na mě neprší, ale co bych dala za déšť, když jsem byla vytopena bahnem zespod? :-/ Nebyl to moc pěkný pohled, ale aspoň byla sranda. Ještě když v sobotu nepršelo, seděla jsem na lavičce a čekala na pokyny, šli okolo dva sekuriťáci. Jeden povídá: Koukej ta růžová(měli jsme růžové majálesovská trička). A ten druhý odpověděl při pohledu na mě: Ale pěkná růžová. Tak to mi zalichotilo, ale co z toho? NIC!


Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Mně nikdo nezpíval a i tak mám pocit, že jsem v kleci, ve skleněné kleci, kde funguji a dívám se na okolní svět, ale jen se ho chci dotknout, je tam sklo, které mě nepustí dál... Metaforicky řečeno, žiji chaoticky, hekticky, fyzicky i psychicky náročně, ale výsledek mi protéká mezi prsty.  Takový ten pocit, kdy si místo masa dáte tofu. Najíte se, ale nikdy nejste úplně uspokojeni. A tak je třeba dělat si malé či větší radosti, na jednu si dělám zálusk, tak mi držte palce, ať to vyjde!

3 komentáře:

  1. aaaaaaaaaa, barunko, jak moc te chapu :) ve vsech smerech.. jednak chapu jak jednoduche je opit unaveneho cloveka.. jednak jak opit vselijake obecne aby si nepamatovali :) majales byl asi zazitek pres veskere neprijemnosti... :) doufam, ze jste si ho uzili pres vsechna majalesova silenstvi :) a ze nas trebas argyle navstivi o prazdninach :) budu se snazit! tak snad brzy............. pa Zee..... a jeho milovany Argyle

    OdpovědětVymazat
  2. Barborko, no je pravda, že bahenní lázně dodaly Majálesu na "výjimečnosti" - i když upřímně bych brala spíš třeba Dancing in the rain (http://www.youtube.com/watch?v=D1ZYhVpdXbQ):D:D
    Jinak také doufám, že ten hektický život se trochu zklidní - teď si dáme šílenství se zkouškama a zápočtama a pak se konečně už dočkám nějakého toho "kafe kafe kafe"(nebo když už to píšu pod tento článek, tak i "víno, víno, víno":D:D s tebou:D Ivie

    OdpovědětVymazat
  3. No popravdě mám ten samý pocit, nebo řekněme, měla jsem. Že život mi protéká mezi prsty a já ne a ne ho chytit...ale už je to lepší, cíle se formují a teď mám jen jediný, zůstat tady :) a věřím, že Tobě se tu bude líbit taky ;)Míša

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!