Tři, dva, jedna....smííííííííích

Lidi nechtějí číst filozofické pojednání ani krize, chtějí se zasmát. Tedy tak mi to přijde po reakcích na včerejší příspěvek, tedy dnes naladíme lehčí a vtipnější notu. Přeci jen se chci s vámi podělit o jednu věc: "Bolí, když člověk prozře, o to jednodušší má pak hru. A ta hra se jmenuje život."

Už dlouho se chci s vámi podělit o jeden z dárků, které jsem dostala k narozeninám, bože, už jsou to dva měsíce :-D Nevadí, tak tuhle krásnou kasičku mi daly Sylva s Kamčou...a já vám holky něco povím, já si tam šetřím na rozlučku po druháku. Ta loňská byla fajn, a tahle bude ještě lepší!!!


Vím, textík je nečitelný. No, ono fotit dvoumegapixlem bez blesku při umělém světle, co byste chtěli?
Bárasaurus (BÁRA-sau-rus) je talentovaný a hravý dinosaurus s nejladnějšími pohyby v kraji. No, co vy na to? Kdo mě viděl tancovat, tak může přidat koment :-D Kdo ne, může hádat...??

A když už tu máme obrázek dinosaura, zvolíme k němu i vtip od Barunku (ne ode mě ;-))
Baví se medvěd s dinosaurem:
M: Ty, Dino, má tě Noe v přátelích? (na FB pro ty, kteří nejdou s davem a nemají facebook)
D: Ne, proč?
M: No, to jsi v píči!

Tak doufám, že jste se aspoň trochu zasmáli...Zvířátka jsou vděční, no... třeba žába, o té je o chudince strašně moc vtipů. By mě zajímalo, kam na ně ti lidé chodí. Víte, kdo je vymýšlí...

"Jean, pamatujete, jak jsme byli před třiceti lety v Africe?"
"Lituji, sire, ale to byl ještě můj předchůdce."
"Ale ne, Jean, byl jste to určitě vy. Vzpomeňte si přeci, jak vás tam pak sežral ten lev!"

Podívejte se na původní cenu :-D

Tak dost vtipů! Teď vážně. Musím pochválit Barunku, která se se mnou poctivě učí, tedy obě se učíme na zkoušku z francouzské gramatiky. A řekněme si to na rovinu, jde nám to. Dnes jsme se dostali na stoprocentní úspěšnost v jednom cvičení, takže: "Dobře my!!"

2 komentáře:

  1. Když už je řeč o vtipech o žábách, rád bych zde jeden zmínil .. snad ti to nebude vadit Baruško... tak tedy :
    V jedné temné jungli se sejdou všechna zvířátka jejichž králem je pochopitelně lev... nechá si je seřadit a povídá: "Tak milá zvířátka, zítra pojedeme na výlet." Na to reaguje žába svým jemným hláskem: "zítra pojedeme na výlet.."
    Lev:" podíváme se na zajímavá místa"
    žába:"podíváme se na zajímavá místa"
    Lev:" všichni si to moc užijeme"
    Žába:" všichni si to moc užijeme"
    Lev: "A to malý, zelený nepojede"
    žába: " to je škoda, krokodýl se tak těšil..."

    ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. :D vtipy jsou super... tady si jich bohužel moc neužijem, ale nějak extra je nepotřebujeme... smíchu tady máme vždycky dostatek :) Dáreček je úžasnej a dobrý nápad do něj dávat penízky na rozlučku.. :D pak to nebude tak bolet :) Tancovat samozřejmě dokonale.. s kým jiným si můžu dát "hříšný tanec"? :DDD už se těším, až si to zopáknem ;) Zeeeeeeeee

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!